Afblijven is moeilijk

Neosracer

Well-Known Member
Ja hoor.... een stelletje eikels hebben weer aan me scoot gezeten :( :( :( ... en nog wel voor de winkel waar ik werk. Het sierdopje om het contact ben ik kwijt.. hebben ze ff meegejat:|. Dat is niet het ergste maar ze hebben meer geflikt en ik weet niet wat, want ik kreeg hem gister niet meer aan de praat. Ik kon het ook niet zo ff zien want het was donker. De lui kunnen ook nergens met die poten van afblijven... Ik had dat ding net weer een beetje lopend en dan komen er weer een paar het verkloten:'( . Ik hoop voor ze dat ik ze niet tegen kom anders hebben ze een probleem, want de klote politie doet geen flikker aan de k*t jongeren, dus dan maar eigen rechter spelen. Je scoot is tegenwoordig nergens meer veilig.

Dit moest ik gewoon ff kwijt.
 
Advertisement - register to remove this

Mja, er worden bij ons toch wel ff wat kostbare onderdelen gejat ipv een sierdopje...
Uitlaten, complete cockpits en kappen worden zo meegenomen.
En er zijn ook een paar grapjassen die bij scooters de bougiedop eraf trekken of ze knippen de bougiekabel door...
 
Originally posted by JaguaRox
Mja, er worden bij ons toch wel ff wat kostbare onderdelen gejat ipv een sierdopje...
Uitlaten, complete cockpits en kappen worden zo meegenomen.
En er zijn ook een paar grapjassen die bij scooters de bougiedop eraf trekken of ze knippen de bougiekabel door...

Ik zeg ook niet dat het erg is..... dat is wel te vervangen.... alleen dat ze weer aan me scoot zitten.....aaahhh. the are going to die
 
Delete ze dan ff:)

Verder is het idd gewoon vervelend.
Zelfs in de schuur is je scooter tegenwoordig niet meer veilig, dus op straat al helemaal niet.
 
Zo'n sierdop kost geen drol, maar het idee dat iemand met z'n klauwen aan JOUW spullen zit, is al erg genoeg...

Bij ons wordt er trouwens bijna nooit iets gejat van scooters, of het komt omdat ik niemand meer ken die op middelbare school zit...

Als met al valt het wel mee bij ons gelukkig [Weert], ook qua diefstal...
 
Trouwens, ik heb er hier in Leek ook geen last van. Groningen is een heel ander verhaal.
Alhoewel, ze bewerken hier nog wel eens pas gespoten scooters:'(
 
Ik heb hier nog nooit iets gehoord van vernieling of diefstal van een scooter.... oja, er is 1 keer een jongen van zijn scooter gestampt door een groepje zwarten. Hij gooide zijn sleutels toen snel in het kanaal 8)

Veel succes verder met het zoeken van de dieven, en tel vooral niet tot 10 voordat je in actie komt })
 
Ik heb hier nog nooit iets gehoord van vernieling of diefstal van een scooter.... oja, er is 1 keer een jongen van zijn scooter gestampt door een groepje zwarten. Hij gooide zijn sleutels toen snel in het kanaal 8)

Veel succes verder met het zoeken van de dieven, en tel vooral niet tot 10 voordat je in actie komt })
 
Ik heb ook nog nergens last van gehad, maja, als ik m'n NSR in eindhoven eventjes neerzet dan zet ik 'm altijd in zicht (vooral in woensel....).

Eigenlijk stal ik m'n brommer bijna nergens, heb te weinig vertrouwen in de mede'mens' :| .
 
Mensen uit Eindhoven zullen de RamBam wel kennen, zet me scooter elke vrijdag middag daar vast als ik ff Stratum oploop om na mijn laatste colleges op vrijdag ff biertje te pakkken........

Kwam ik keertje terug, waren 2 van die zwarte apen (sorry dat ik het zeg, maar was wel zo) mijn carterdeksel aan het losschroeven....niks gedaan, maar ff snel een politie-agent aangesproken, en die liep ff mee met zijn collega :D
Zo zie je maar, af en toe is de politie wel je vriend :D
 
Originally posted by Arnold MHR
Mensen uit Eindhoven zullen de RamBam wel kennen, zet me scooter elke vrijdag middag daar vast als ik ff Stratum oploop om na mijn laatste colleges op vrijdag ff biertje te pakkken........

Kwam ik keertje terug, waren 2 van die zwarte apen (sorry dat ik het zeg, maar was wel zo) mijn carterdeksel aan het losschroeven....niks gedaan, maar ff snel een politie-agent aangesproken, en die liep ff mee met zijn collega :D
Zo zie je maar, af en toe is de politie wel je vriend :D

Ze waren er dus een x toen je ze nodig had ;)

Rolf: Wie zn kappen waren net gespoten bekrast?

Ik kan gelukkig m'n Zipje gewoon zonder slot in een schuurtje zonder slot zetten thuis. Scoot kon altijd gewoon op contact- en stuurslot staan als ik ff naar de supermarkt moest ofzo. Wat dat betreft is het saaie dorpsleventje hier wel ok :) (Maar bij de spothal werd mn Ciao wel gejat, mgoed)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Of je hebt een Mod die zo gek is om het te doen :*

Vielen dank.

Ik heb hem weer aan de praat. Ik weet niet wat het nou was maar ik denk dat hij onder andere verzopen was door die lui. En zo'n dopje was maar €4,40. Dat is echt niks maar zoals bart al zei het idee dat ze aan MIJN scooter hebben gezeten is not fun.
 
Gelukkig dat het weer goed is gekomen.
Bij ons in Utrecht kan je niet normaal je scooter ergens neer zetten maar dat zullen er wel een paar weten. In Amersfoort houden ze trouwens van koelvloeistof slangen lek prikken. Maar ik hoop dat het jullie niet gebeurd dat ze aan je scoot zitten.
 
2 jaar terug had een (tja tis niet anders, een buitenlander) me blauwe ventieldoppen gejat.

Mja kosten geen drol, maar als dat zo is kan ie ze ook zelf kopen. En al jat ie een standaard ventieldop, het is NIET van jou DUS AFBLIJVEN.

Mar goed aangezien die gast in zelfde buurthuis kwam en dus "ineens" een gare Kymco DJ zie staan met blauwe ventieldoppen, heb ik die gast er mee geconfronteerd.

Mja gast ging door dolle, hoe durfde ik hem ervan te beschuldigen etc. bla. bla hij wist natuurlijk van niks. Natuurlijk meteen 10 andere erom heen gaan staan.

Maar ja aangezien ik daar ook de helft van ken. Dus voordat die gozer meteen wil gaan meppen (en dus in feite schuld bekent).

Maar goed ik heb tegen hem gezegt dat ie in ze ventieldoppen kon stikken en ik ze al niet eens meer wilde omdat ze dan van ze gare scooter kwamen.
 
Back
Top