joop timmer
Hertog Jan Man
degenen die mij kennen zullen mischien niet begrijpen dat ik een Aerox heb gekocht, aangezien ik een hekel aan die dingen heb omdat ze klote sturen +ralf+
Dus ik zal even uitleggen hoe het zover heeft kunnen komen:
Vorige week was mijn eerste stageweek, en in het gesprek met een collega vertelde hij me dat hij nog een aerox had staan waar geen motorblok bijzat. Ik ben toen gelijk die avond gaan kijken en ik zag er gelijk brood in. Ik heb de volgende avond de 'scooter' opgehaald met mijn vader.
De scooter is bedoeld als een opknap project, en daarna gaat hij de verkoop in. Ondertussen heb ik al een motorblok en ben ik wat aan het 'beunen' geweest. dit doe ik in de werkplaats bij ons achter het huis waar velen jaloers op zijn
hier alvast een eerste impressie:
zo kocht ik hem, de ovigere plaatdelen zaten in een doos erbij.
Toen had ik hem even helemaal gestript *D
dit is waarom hij zo goedkoop was
nog verder gestript |(
je moet ergens beginnen dus ga ik eerst de vork in orde maken, even in de afbijt viel flink tegen, mijn handen zijn zo verrot als wat en ik ben nog beetje high 8)
ik was begonnen met het polijsten van 1 vorkpoot maar het is ook mijn zondagavond dus ik ben ermee gekapt, het begon ergens op te lijken
in de planning van aanschaf staat :
- spuitbeurt
- TnT Z-kappen
- TnT blootstuur
- veel restauratiewerk
volgende update volgt...
1e UPDATE
Ik ben vanavond weer flink bezig geweest, want ik wil vaart achter het project zetten. Ik heb de gepolijste vork weer in het frame gemonteerd met een nieuwe balhoofdset. Ik heb ook TnT Z-kapjes gehaald bij bouwman +ralf+
gepolijste vork met nieuwe balhoofdset
mijn SR blok die ik in die staat gekocht heb
mijn echte Tie en Tie kappen :W
vette puinzooi (ik kan echt geen werkplaats netjes houden )
dat was het dan weer, volgende update volgt in de loop van de week
2e UPDATE
Het frame is volledig hersteld. Binnenkort ga ik mijn blok zandstralen en daar wat dingen van polijsten zoals koelingshuis +ralf+
in de tussentijd heb ik nog een Tie en Tie stuur + clamp gehaald 8)
Dus ik zal even uitleggen hoe het zover heeft kunnen komen:
Vorige week was mijn eerste stageweek, en in het gesprek met een collega vertelde hij me dat hij nog een aerox had staan waar geen motorblok bijzat. Ik ben toen gelijk die avond gaan kijken en ik zag er gelijk brood in. Ik heb de volgende avond de 'scooter' opgehaald met mijn vader.
De scooter is bedoeld als een opknap project, en daarna gaat hij de verkoop in. Ondertussen heb ik al een motorblok en ben ik wat aan het 'beunen' geweest. dit doe ik in de werkplaats bij ons achter het huis waar velen jaloers op zijn
hier alvast een eerste impressie:
zo kocht ik hem, de ovigere plaatdelen zaten in een doos erbij.
Toen had ik hem even helemaal gestript *D
dit is waarom hij zo goedkoop was
nog verder gestript |(
je moet ergens beginnen dus ga ik eerst de vork in orde maken, even in de afbijt viel flink tegen, mijn handen zijn zo verrot als wat en ik ben nog beetje high 8)
ik was begonnen met het polijsten van 1 vorkpoot maar het is ook mijn zondagavond dus ik ben ermee gekapt, het begon ergens op te lijken
in de planning van aanschaf staat :
- spuitbeurt
- TnT Z-kappen
- TnT blootstuur
- veel restauratiewerk
volgende update volgt...
1e UPDATE
Ik ben vanavond weer flink bezig geweest, want ik wil vaart achter het project zetten. Ik heb de gepolijste vork weer in het frame gemonteerd met een nieuwe balhoofdset. Ik heb ook TnT Z-kapjes gehaald bij bouwman +ralf+
gepolijste vork met nieuwe balhoofdset
mijn SR blok die ik in die staat gekocht heb
mijn echte Tie en Tie kappen :W
vette puinzooi (ik kan echt geen werkplaats netjes houden )
dat was het dan weer, volgende update volgt in de loop van de week
2e UPDATE
Het frame is volledig hersteld. Binnenkort ga ik mijn blok zandstralen en daar wat dingen van polijsten zoals koelingshuis +ralf+
in de tussentijd heb ik nog een Tie en Tie stuur + clamp gehaald 8)
Last edited: