Aerox roze top projectos

Diether van essen

Minarelli megool
k heb er momenteel 2 staan van de roze top.
Van deze probeer ik wat te delen regelmatig.
Ik wil eigenlijk een paar dingen doen.
- 19mm carb erop en kijken wat haalbaar is.
- uitlaat fris maken
- voorvork poten polijsten.
- kappen wat bijstiften.
- afstellen
- nieuwe band achter en velg liefst wit spuiten.
- nieuwe gaskabel.
- zal nog wel meer volgen
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    253.1 KB · Views: 34
  • image.jpg
    image.jpg
    190.4 KB · Views: 29
Advertisement - register to remove this

k heb er momenteel 2 staan van de roze top.
Van deze probeer ik wat te delen regelmatig.
Ik wil eigenlijk een paar dingen doen.
- 19mm carb erop en kijken wat haalbaar is.
- uitlaat fris maken
- voorvork poten polijsten.
- kappen wat bijstiften.
- afstellen
- nieuwe band achter en velg liefst wit spuiten.
- nieuwe gaskabel.
- zal nog wel meer volgen
Hoop spullen besteld. En heb Carter effe gefixt en toch super weer nu
Wit nieuw sportstuur.
Gaskabel is nieuw al en heb eerst effe getest. Ben m nu op een ander frame aan t bouwen. Blok is bijna af morgen krijg ik spullen binnen om lagers te vervangen bij Assen achter en effe pakkingset enzo.
 

Attachments

  • F723EFCC-C438-43A0-A36C-DA6506E9228E.png
    F723EFCC-C438-43A0-A36C-DA6506E9228E.png
    626.1 KB · Views: 22
  • 72A7877C-D48C-4BAE-B27F-25AAE5469523.png
    72A7877C-D48C-4BAE-B27F-25AAE5469523.png
    892.9 KB · Views: 25
Hoeze je velgen "liefst" wit spuiten, heb je toch zelf in de hand amigo.
Ik heb hier ook nogsteeds een compleet rollend gedeelte van een Aerox staan waar een blok onder mag he
 
Hoeze je velgen "liefst" wit spuiten, heb je toch zelf in de hand amigo.
Ik heb hier ook nogsteeds een compleet rollend gedeelte van een Aerox staan waar een blok onder mag he
Weet ik maar moet nog effe tijd regelen om helemaal naar dat Brabant toe te rijden:)
Jaa alleen achter is nu zwart en voor wit door de combinatie in de kappen. Dus ik zie nog te twijfelen
 
Ik vind het afschuwelijk zo'n krat... Heineken.:eek: :p

Ook wel netjes gedaan dat carter zo te zien. Maar hoe hebben ze (of jij?) dat voor elkaar gekregen, zo'n gat? Gelukkig ook geen heel kritiek/complex gedeelte. Ben niet zo van carters lassen etc, lastig om goed te doen. Maar voor zo iets komt het wel goed.
 
lekker he. gewoon sleutelen wanneer je zin hebt. ik zeg al ruim 10 jaar: Na deze ben ik er wel klaar mee.
En raad eens?
Heerlijk ja. Ging weer super vanavond.
Het krat leeg drinken om de scooter op te zetten. Niks mis mee.
Moesten effe een standaard hebben. En moes effe rollend frame worden. Dus effe snel een kratje gepakt van de andere 50 die er staan. We sparen ze in de keet.
Post automatically merged:

Ik vind het afschuwelijk zo'n krat... Heineken.:eek: :p

Ook wel netjes gedaan dat carter zo te zien. Maar hoe hebben ze (of jij?) dat voor elkaar gekregen, zo'n gat? Gelukkig ook geen heel kritiek/complex gedeelte. Ben niet zo van carters lassen etc, lastig om goed te doen. Maar voor zo iets komt het wel goed.
Heeft de voorgaande eigenaar gedaan. Ik begrijp je wel alleen ik vind dat het wle kan. En een Carter weg gooien is ook weer sunde. Verder gewoon Mig lassen. En joooo. T was geen heel kritiek punt maar het risico dat ie breekt is mij te groot . Heb het al eerder gehad he. En dat wil ik niet nog een keer!
 
Heerlijk ja. Ging weer super vanavond.

Moesten effe een standaard hebben. En moes effe rollend frame worden. Dus effe snel een kratje gepakt van de andere 50 die er staan. We sparen ze in de keet.
Post automatically merged:


Heeft de voorgaande eigenaar gedaan. Ik begrijp je wel alleen ik vind dat het wle kan. En een Carter weg gooien is ook weer sunde. Verder gewoon Mig lassen. En joooo. T was geen heel kritiek punt maar het risico dat ie breekt is mij te groot . Heb het al eerder gehad he. En dat wil ik niet nog een keer!
Mooi hij loopt weer. Er is een hoop werk aan de winkel maar hij loopt. Na alle punten die ik gedaan heb is het toch altijd effe lastig. En vooral als hij eerst niet wou starten. Er lag 50ml denk aan benzine puur ik me blok. En membraan was niet helemaal goed. Nou gelukkig nog stuk of 15 liggen dus heb eff eeen andere gepakt. Nu is het hpi afstellen. Gas geven misschien effe snel naar een bank en afstellen. Maar denk gewoon straat afstellen en gas geven. Betaaaaa
 
Back
Top