[A]Tomoselli Snelgas Inkoopactie

Status
Not open for further replies.
Ik zoek nog 3 mensen die er eentje willen kopen :) Ben zojuist bij EPC geweest, en jullie krijgen er gratis een stickertje van EPC bij 8P

De prijzen als ik er 25 bestel:

€30,- inclusief verzenden (betalen vooraf)
€24,40 als je hem wilt komen afhalen

Verzending onder rembours of als extra verzekerd pakket (onzin) kan ook, de extra kosten daarvoor zijn voor de koper, en zal ik even natrekken mocht iemand dat willen, maar ga even uit van €30,- inclusief verzenden. Ik zou graag definitief willen weten wie hem wil, en op welke manier je hem graag wilt ontvangen. Laat het me even weten, hier in dit topic of anders via PM, dan krijg je mijn gegevens voor het geld over te maken. Het zal een weekje of 2 gaan duren, maar enkele exemplaren krijg ik al eerder binnen.
 
Ja ook vergeleken met Gunner, en dat is ook de reden waarom ik een inkoopactie hou voor dit snelgas en niet voor Gunner snelgas :)

Originally posted by Mike@Rox
Iemand deze set vergeleken met een Gunner?

Misschien interesse van mijn kant.
 
Als het goed is heeft nu ook iedereen voor de zekerheid nog een PM gekregen met daarin de prijzen. Ze staan hierboven nog eens dus :p Als er nog mensen zijn die interesse hebben die dat nog niet gemeld hebben, ik kan ze nu nog bestellen...!
 
Ik moet nog een bevestiging krijgen van:

Bas@Area
Spiky
Superdude
DJ
Speedzipsp
Streetmaster
DJDjango
Rutger

Zodra ik deze niet heb kan ik ook niets bestellen dus laat het even weten aub!!
 
Dan zal ik die mensen nog eens opnieuw PMen :p Er stond eigenlijk alleen de prijs in etc. Maar je krijgt hem nog eens, dan regelen we het via PM wel af.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top