[A]Tomoselli Snelgas Inkoopactie

Status
Not open for further replies.

->Sp3cIaL-ArK<-

Annick-Lovertjuh
[A]Tomaselli Snelgas Inkoopactie

Op mijn projectpagina en via PM hebben verschillende mensen complimenten gegeven en gevraagt om info mbt mijn snelgas van Tomoselli. Mijn idee is nu om een inkoopactie te houden voor dit snelgas. Zijn er mensen die SERIEUS geinteresseerd zijn in een setje, laat het hier dan even weten, zodat ik weet hoeveel ik er kan inkopen. Wel aub alleen reageren als je er ook echt eentje wil hebben, niet dat ik alles hier heb en ik ze niet meer kwijtkom! De verkoopprijs per stuk is +-€27,- maar hoe meer mensen interesse hebben, hoe goedkoper ik ze kan aanbieden natuurlijk. Het gaat om deze set:

snelgas%20bjorn%20en%20ryan.JPG
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als deze snelgas wel een goede deglijke is en niet net als die gunner dingen en is dit heel kort gas of valt het mee ???

en wat voor materiaal is het
 
Marlon heeft ook interesse :)

Snelgas is van metaal, en van prima kwaliteit. De reden dat ik een inkoopactie wil houden voor dit snelgas is dan ook omdat deze perfect werkt (nadat ik zelf heel wat crap heb gehad/gezien). Het is natuurlijk in goede staat, want het wordt nieuw besteld bij EPC, dus in nieuwstaat :p
 
Originally posted by ->Sp3cIaL-ArK<-
Marlon heeft ook interesse :)

Snelgas is van metaal, en van prima kwaliteit. De reden dat ik een inkoopactie wil houden voor dit snelgas is dan ook omdat deze perfect werkt (nadat ik zelf heel wat crap heb gehad/gezien). Het is natuurlijk in goede staat, want het wordt nieuw besteld bij EPC, dus in nieuwstaat :p

idd ik heb ook intresse :) nou je hebt al aardig wat mensen bij elkaar zie ik .. schiet op.

Spreek je op msn

Ciao
 
Ja er zijn inderdaad al aardig wat mensen die er eentje willen hebben :) Ik laat het nog eventjes doorgaan natuurlijk, want hoe meer ik er bestel hoe goedkoper het gaat worden natuurlijk. Ik zal het ook weer niet te lang laten duren. Op het moment dat ik ze ga bestellen en ik dus een aantal weet dan zal ik hier even een vaste prijs bekend maken inclusief verzendkosten, en dan hoor ik het wel als jullie akkoord gaan :) Bedankt alvast allemaal!
 
Prima :) Ik heb nu 11 mensen opstaan. Ik wacht vanavond nog eventjes af, en als er niemand meer bijkomt zullen we morgen een prijs maken, en het hier posten inclusief verzendkosten. Verzendkosten zijn natuurlijk voor de koper, ophalen mag ook, verzenden onder rembours kan ook. Morgen komt er dus een prijs :)
 
Voeg mij ook maar aan de lijst met klanten toe.

PM me maar met de info en waar het geld heen moet :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top