[A]Toeter, luchthoorn en flitslamp

Status
Not open for further replies.

JaapD

bl44t
Luchthoorn met minicompressor en 2 toeters:

toeter.JPG


Autotoeter:

toeter2.JPG


Flitslamp:

flitslamp.JPG


Bied maar wat :)
 
Advertisement - register to remove this

ik heb interesse in die luchthoorn, is die gewoon zo aan te sluiten ?en idd. hoeveel db komt er ongeveer uit ?
 
Originally posted by sr racing
ik heb interesse in die luchthoorn, is die gewoon zo aan te sluiten ?en idd. hoeveel db komt er ongeveer uit ?

Geen idee hoeveel Db zoiets produceerd :) Je moet iig je oren dicht houden als je er vlak naast staat anders doet het pijn :p

Is gewoon 12v dus makkelijk aan te sluiten @ scooter
 
wat voor soort geluid komt der uit die luchthoorn als ik vragen mag? zoiets als een vrachtwagen ofzo? :p
 
kan ik die autotoeter zo op de scooter zetten en aansluiten? zo ja, dan 10 incl verzenden voor autotoeter
 
Originally posted by xearo
kan ik die autotoeter zo op de scooter zetten en aansluiten? zo ja, dan 10 incl verzenden voor autotoeter

Jah kan is gewoon 12 volt en die 2 stekkertjes waar je orri toeter aan vast zit kun je gewoon overzetten
 
Originally posted by MasterWww
Jah kan is gewoon 12 volt en die 2 stekkertjes waar je orri toeter aan vast zit kun je gewoon overzetten
is dit ook het geval bij de luchthoorn? dat je de 2 orri stekkertjes gewoon over kunt zetten? zou heel mooi zijn! 8)
 
Originally posted by Alpinestar
is dit ook het geval bij de luchthoorn? dat je de 2 orri stekkertjes gewoon over kunt zetten? zou heel mooi zijn! 8)

Sorry maar hier moet ik ff op reageren.
Ik heb zelf ook zo'n luchthoorn, allemaal wel leuk en aardig.
Maar je moet er een relais tussen zetten.
Luchthoorn op je accu aansluiten, bedrading op relais ook die van je originele toeter.
Enne of het ook zo is bij die auto toeter weet ik niet zeker.

Sorry voor offtopic: :henko:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top