Aangeboden Toeter horn sirene, totaal 81; dierengeluiden liedje, claxon

Status
Not open for further replies.

Razortje

Well-Known Member
Ik heb hier een GLOEDNIEUWE toeter / horn / sirene liggen voor onder een bromfiets, scooter, boot of auto.


- 12 verschillende sirenes en toetergeluiden (politie, brandweer, ambulance, typische Amerikaanse toeters zoals bijv. Chrysler PT Cruiser, ouderwetse toeter etc.)
- 14 verschillende dierengeluiden (koe, paard, kip, olifant, eend, schaap, hond, tijger, kikker, kat, haan etc.)
- 16 verschillende muziek geluidjes / deuntjes ( Lambada, River Kwai, Row Row your boat, When the Saints go, Hungary Dance en nog veel meer zeer herkenbare deuntjes !)
- Mogelijkheid tot zelf componeren van liedjes / deuntjes; soort van piano
- Zit microfoon bij dus je kan zelf praten, zingen, schreeuwen en dat hoor je dan veel harder door de toeter.


Verder zitten er nog wat overige geluidjes op zoals applaus, lachen, trein, fjiet fiew gefluit (voor de mooie vrouwen waar je voorbij rijdt...), en nog wat roepteksten enzo.

Er zit een kastje bij wat je op je dashboard of voorin de auto kan monteren. Er kan met snelkoppelingen gewerkt worden of met een nummer wat je moet intoetsen voor een geluid, en dat staat dan tijdelijk opgeslagen en dat kan je dan dus gaan 'toeteren'.

Hij is helemaal compleet (snoeren, microfoon, bedieningskastje e.d.)
Nog nooit gemonteerd
En ik heb er een adapter bij zitten voor 230 Volt zodat je ook daar iets mee zou kunnen (testen, in huis monteren of weet ik wat...)


Hij heeft nieuw toentertijd mij €89,95 gekost voor het hele pakket (zonder adapter nog). Hij ligt hier toch maar op de plank en doe er niets mee.
Inbouwen is geen moelijke klus en wijst voor zich! Iedereen kan dat!
Is in elke auto, brommer, scooter of boot zo te monteren dus!


Doe een goed bod en hij is van jou !


Zowel ophalen als verzenden is mogelijk. (woon in Maassluis, en zit in omgeving Rotterdam op school 5 dagen per week...)

Met vriendelijke groet,


Lennart

even klikken op deze link want foto is te groot voor dit topic ! :
http://img135.imageshack.us/img135/4346/afbeelding035.jpg

foto1p.jpg

foto2a.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top