[5th] Project Runner 2005

he nick word een dolle renner maarre beter dat je er een wheeliebar op beunt ding zal wel blazen als ie klaar is hahaha
 
Ik heb eindelijk besloten welke kleur mijn rennert gaat worden, en wat voor special features erop gaan komen en die heb ik nu uitgetekend, en ik ga nu aan het polyesteren, dus binnenkort (mischien op lelystad) is het resultaat te zien :)
 
Hey Nick,

Wordt al erg nice :), tellerconsole is ook erg netjes.
Succes er verder mee en het komt goed :*
 
eej nick, ik vin je wage toch ruiger als je originele runnert :p groete, huub
 
blackwidow said:
eej nick, ik vin je wage toch ruiger als je originele runnert :p groete, huub

Ja nu nog wel ja, heb wel een gruwelijke vario ring gescoord in ieder geval :p blaaschen als een gek dus binnenkort :p
 
Neo105 said:
Ja nu nog wel ja, heb wel een gruwelijke vario ring gescoord in ieder geval :p blaaschen als een gek dus binnenkort :p

LMFD da tjij dikke weeliejs gaat blaasen


we gaan zeker ook sprin t trekken tussne je bak en je runnert :)

greetz
 
Neo105 said:
Ja nu nog wel ja, heb wel een gruwelijke vario ring gescoord in ieder geval :p blaaschen als een gek dus binnenkort :p

owjah die van tim :D dan zallie wel hard blaaschen jah. ben benieuwd naar het resultaat
 
OI Nick, ben benieuwd hoe je Renner der uit gaat zien,
maar wees wel zuinig op mn vario ringetje he :rolleyes:

Ik zie je wel op Lelystad ;)

OOoi Tim


*edit* Owjah en blijven oeffenen op de Brabandse taal :W
 
Best apart zo'n standaard runner :D

Hij zal er wel weer net zo strak uitzien zoals de rest van je stuff (auto, scooter etc :rolleyes: )

tot lelystad 8)

Ohja.. ik dacht nog bij Jeroen, waar heeft hij in GODSNAAM een varioring voor nodig.. maar nu weet ik het :+
 
Frame en velgen zijn binnen gekomen, frame is extreem mooi geluk, velgen wat minder... maar ja die worden toch waarschijnlijk in de kleur van de scooter gespoten bij de spuiter dus maakt ook niet zoveel uit, mooie prijs gehad :)

Morgen pictures :)
 
Back
Top