[5th] loos frame project :)

Status
Not open for further replies.
Dit frame is gewoon een insane apparaatje :), dat wel in een goede vorm... alleen moet wat harder knallen boys! ;)
 
er zat 110 kilo op dat ding terwijl ik hem voor nood op mij heb afgesteld 70 kilo :) dus bij douwe was het toeren toeren toeren en weinig boeiends verder
maar het komt goed blok is weer naar tuner en alles word nu rustig aan weer in elkaar gezet en gespoten dus bij de eerst volgende echte meeting is ie er wel bij en op volle oorlogsterkte :)
 
sja wat wil je met zon kapsel :X

maareuh idd knalde naar mijn id ook goed ondermaats.....14741 toeren klonkt wel leuk :p maar was nie goed natuurlijk en wat klaas zegt hij is op de grabbel met hem erop afgestled...:p

ennuh klaas et is maar 100 kilo hoor :)

verder vond ik de platen zwaar vet....veel knallende scooters gezien erg leuk

hopen dat BOB de volgende keer een stuk harder knalt en dat me max er de volgende keer ook bij is :)

kusje
 
En je hebt het kontje van me neos ook goed kunnen bekijken :p;)

cheese power said:
sja wat wil je met zon kapsel :X

maareuh idd knalde naar mijn id ook goed ondermaats.....14741 toeren klonkt wel leuk :p maar was nie goed natuurlijk en wat klaas zegt hij is op de grabbel met hem erop afgestled...:p

ennuh klaas et is maar 100 kilo hoor :)

verder vond ik de platen zwaar vet....veel knallende scooters gezien erg leuk

hopen dat BOB de volgende keer een stuk harder knalt en dat me max er de volgende keer ook bij is :)

kusje
 
hij staat op het moment een beetje sip te worden in de schuur van klaas door tijd gebrek..... maar houd moed ooit zullen we verder gaan ermee :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top