5th 2f4r kamikaze sprintframe

misschien dat hij het al weer verandert heeft maar ik zie toekomst plannen, info over wat hij al heeft gedaan, fotos en een leuk verhaaltje.
vind het wel project waardig dus ik neem aan dat ik weer mag reageren

dik zipje :p denk je hem rijdend te hebben op jubbega ?..
 
Manta said:
Waha die projectnaam is wel aardig van toepassing :D
Ben benieuwd wat dit ding gaat doen, scuc6!

Idd de verhalen die ik altijd hoorde over Martijntje met 2fast, onverlengd en stnd vertanding8P8P

Ik hoop dat t snel mag vlammen, dan komt de crew wel ff langs om jullie kartbaan onveilig te maken :p

Gr.Enzo
 
Nou mensen bedankt voor jullie goede berichtjes op een na maar ik hoop dat het zow beter is !!

@white_@_sr en menace, Bedankt voor jullie berichtje nou ja heb heb toch iets aangepast misschien vindt hij nu wel goed :rolleyes:

@tom, weet niet ik heb niet gehoord jij wel dan

@manta, nou dat moeten we nog maar effe afwachten O-)

@enzo, nou ja een ding is wel waar hij wordt niet verlengd maar de vertanding is wel wat anders -:-en is goed kom gerust effe langs !

Nou het is wel de bedoeling dat hij een beetje in bedwang te houden is ! maar het zal wel weer effe oefen zij :+ met nick ze nrg was het ook wel wennen .
 
mk_de_vries said:
ziet er netjes uit!!! ,en pim probeer jij maar eerst eens om van mijn zip tewinnnen lol afz michael

hmm....gaan wij nog dat ding kopen?
(waar we t laatst over hadden bij dave)

dan wil ik t ook wel proberen...:p

btw, sorry voor offtopic...
tis uiteraard wel weer een uber 5th project!
 
Ronnie said:
Leuk allemaal, maar omdat je nu 2f4r hebt vind je dat het projecttopic-waardig is?
Mij lijkt het meer iets voor www.scooterbase.net, want volgens mij heb je de regels nog niet helemaal door gelezen.
Ik geef je een dagje om het te fixen, tot die tijd ook geen reactie's aub. Die het wel doet kan een warning verwachten.

Ronnie, Met het risico dat ik warningpoints krijg, maar mag ik je vragen waar dit op slaat, deze jongen die zegt toch duidelijk waar hij mee bezig is, en ik zie ook duidelijk toekomst plannen staan... niet iedereen rost zijn scooter in 1 dag uit de grond, het neemt tijd... wou ik alleen even melden...
 
MiKeY said:
hmm....gaan wij nog dat ding kopen?
(waar we t laatst over hadden bij dave)

dan wil ik t ook wel proberen...:p

btw, sorry voor offtopic...
tis uiteraard wel weer een uber 5th project!

Mikey, Stop ermee... :p
 
Back
Top