5 september legale meeting

ook vond ik het jammer dat ze de scoot op de bank nooit door lieten trekken.
ze stopte gewoon bij de 80 km of 90, terwijl er misschien ook wel mensen hun top wilde meten.

en idd, ik was de allerlaatste die mocht banken. had begin van de dag al 1 run gemaakt 8 pk, viel me echt tegen. toen eind van meeting, geeft die gast gas, weer 8 pk, maar tot 80 km per uur. ik zo gooi langer open, toen deed ie tot 85 :p. Ik zo nog meer ga maar door, toen 10.2 pk :p
maar naarmate je er langer opstaat steeg mijn pk's.
was trouwens mijn eerste keer @bank

en ook ging er een aprilia met sito plus op de bank :p, dat je daar 10 euro voor over hebt.
 
was wel mooi om hem even tegen te komen zag er goed uit had alleen ooit twins zipje zien staan @ twins maar verder niet jammer dat ik geen vervoer had om er bij te zijn..:( volgende keer beter
 
KnaPuH said:
Dat is henri van ooij hij heeft een luchtgekoelde zip met sp kappen
vlamt wel hoor een twins actje

jahh als die zuiger maar is vervangen word:X

terugreis was btw ook wel leuk met die kut plaag(wespen en muggen) en de mac was ook wel leuk:p
 
Last edited:
oooowww thats me

brak afgestelde koppeling , en een stuur dat los zat hehe

http://www.scootxtreme.nl/meeting/5sept04_heerlen/100_3959.JPG

et sprinten was een beetje gevaarlijk met die drempel op et einde

nk scootercenter is gewoon van een kamper alles is kamp daar dus ff opheldering daarover

k sprinte met de runner en grijs zipje die constant met de start niet aan de grond te houden was , dat was wel iets minder
 
Last edited:
dw racing said:
oooowww thats me

brak afgestelde koppeling , en een stuur dat los zat hehe

http://www.scootxtreme.nl/meeting/5sept04_heerlen/100_3959.JPG

et sprinten was een beetje gevaarlijk met die drempel op et einde

nk scootercenter is gewoon van een kamper alles is kamp daar dus ff opheldering daarover

k sprinte met de runner en grijs zipje die constant met de start niet aan de grond te houden was , dat was wel iets minder

rookt une goeie :)

vond het wel jammer dat er maar zo weinig bij de 50 sprint waren... (6 meen ik)
ik was trouwens met die blauwe rox @ 50 sprint :W
 
Twin said:
Ik heb nog gezegd tegen die mensen van de testbank dat ze minimaal 3 runs moeten maken en dan de hoogste daarvan moet pakken. ( het gaat immers om hoogste max. vermogen ! ) De eerste run heb je altijd dat de scooter niet doorloopt als je dan even verder gaat weet je ook echt wat een scooter doet.

Verder was het ook echt fout dat degene die op de bank gas geeft niet op de meters van de software kan kijken. Je weet dan geheel niet met welke snelheid je aan het meten bent en daarmee nog niet of je uberhaubt het max. vermogen al gehad hebt. Ook dat heb ik ze verteld maar helaas deden ze er niets mee.

klopt idd geen moer van die runs die hun maken...
ik heb gebankt @ genemuiden en haalde een daverende 11,1 pk met mijn :
malossi speed.
yasuni c20
malossi binnerotor.
malossi overrange.
getunde carters.
rhq asje.
enzo

:) maarja. laat ik het er maar op houden dat die gasten gwoon DIE-HARD prutzors zijn.
me scoot werd erop gezet en opengetrokken....
toen werd die eraf gehaald en kreeg ik mijn uitdraai:|
zegt die kerel ook nog bloedserieus: je cabu staat iets te rijk... voor de rest goed machientje:|
wacko...
 
heerlen ben ik niet geweest...
maar aangezien er best een hoop mensen waren die @ genemuiden al twijfels hadden over de bank en ik hier nu lees dat er weer beroerde scores werden behaald en er een run werd gemaakt ipv drie ....
dan ga je toch wel twijfelen over die gasten! toch?
 
jah idd

ik wil niet zeggen dat ik bruute setup heb enzo, en dat ik supers kan afstellen.

maar 8 pk vond ik echt te weinig gewoon. voor mijn setup.
maar was wel een tovami bank. misschien moeten ze die eens opnieuw afstellen, of hoe doen ze dat?
 
jah dat moet wel met je setupje, vind het dan wel jammer dat je er 10 euro voor moet betalen, er werd ook nog gezegt dat er 3 runs gemaakt werden. maar dat was er maar 1. zonder even gas te geven en te controleren of de scoot warm was.
 
heeft allemaal geen zin mer om over die testbank door te gaan... dat is iets voor de volgende meeting die hun houden... maar waar blijven die foto's:p
 
Back
Top