3x bijna klaar

Status
Not open for further replies.
Heel netjes Tino, mooie vlampijpjes van kwaliteit weer :) Hmm, je zou ook best een wat 4 takt pijpies mogen maken :p

O jee, nou ga ik klappen krijgen :rolleyes: :D


offtopic/ dan noem jij jezelf toch The Other, John B
 
ok, als je die pic in fotosoep zet en je trekt er een paar lijnen van boven naar beneden langs aan allebij de zijkanten, is volgens mij de middelste een stuk(je) korter als de andere 2:?

of niet?

misschien ook niet belangrijk hoor;)

grtzz, Jacco...
 
Originally posted by Valentino...
dewds:
3exp 003.jpg


ciao xxx

Hey ik hoorde dat je uitlaten maakt speciaal op toeren?.
ik heb een Piaggio NRG die een vermogen heeft van 21 pk en nu toerental bereikt van 15500 toeren met een MHR team uitlaat
ik heb een bewerkte evo 70cc polini.
ik denk dat ik een uitlaat nodig heb die zeker 16000 tot 17000 toeren aan kan.
mail mij even een prijs en gegevens naar malossi_mania@hotmail.com

bedankt

m.v.g.r. Stefan
 
Tino maakt een beperkte oplage Minarelli-uitlaten...

Knap dat jij 21pk @ 15,5 k rpm draait, terwijl een Team70-uitlaat niet eens hoogtoerig is... Als jij bovenstaande prestaties werkelijk haalt, ben ik HEEL benieuwd naar setup, pics en uitdraai, en vind ik het erg jammer dat we je hier niet eerder hebben mogen verwelkomen...

Volgens je profile heb je overigens een Gilera Typhoon, std. 50cc, 17,5 mm carb, Polini vario en Runner-uitlaat... Als je daar die 21 pk uit haalt, mag je ons les komen geven...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Tino maakt een beperkte oplage Minarelli-uitlaten...

Ik Heb een bewerkte evo 70cc 12 pen evo krukas,24 mm vlakke schuif,malossi MHR 2000 vario,malossi delta clutch,malossi vl14 hyperreed,polini evo open luchtfilter,24 mm spruitstuk,hpi binnenroto ontsteking en een MHR uitlaat en soms rijd ik met een Jolly Moto 70cc.
ik rijd er op dit moment 148 km per uur mee (dit is zowel bewezen op een tesrapport bij Keers in Breda en op mijn digitale teller)

ja ik heb me eigen nog nooit verdiept in dit soort website geneuzel..ik heb mijn scooter om op te rijden en nie om op website's neer te zetten haha.

m.v.g.r. Stefan
 
Originally posted by malossi_mania
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Tino maakt een beperkte oplage Minarelli-uitlaten...

Ik Heb een bewerkte evo 70cc 12 pen evo krukas,24 mm vlakke schuif,malossi MHR 2000 vario,malossi delta clutch,malossi vl14 hyperreed,polini evo open luchtfilter,24 mm spruitstuk,hpi binnenroto ontsteking en een MHR uitlaat en soms rijd ik met een Jolly Moto 70cc.
ik rijd er op dit moment 148 km per uur mee (dit is zowel bewezen op een tesrapport bij Keers in Breda en op mijn digitale teller)

ja ik heb me eigen nog nooit verdiept in dit soort website geneuzel..ik heb mijn scooter om op te rijden en nie om op website's neer te zetten haha.

m.v.g.r. Stefan

Sorry ik geloof erniks van haha ;)
Eerst zien dan geloofen.. Kom maar op je met grafiek van de testbank :)

Mzzl!
 
Originally posted by Jonnypol
Sorry ik geloof erniks van haha ;)
Eerst zien dan geloofen.. Kom maar op je met grafiek van de testbank :)

Mzzl!

je bent niet de enigste denk ik:W
 
Allemaal leuk en aardig dat iedereen die mooie pijpjes leuk vind, maar misschien dat Tino voortaan z'n topics gelijk moet closen (als Mod zijnde). Ik vind ze ook mooi, maar dit voegt allemaal niets toe i.t.t. tot de foto's van Tino...

[edit] O, hij's omhooggehaald.... :s [\edit]
 
Originally posted by N.AREA
je bent niet de enigste denk ik:W

21pk is maar net welke bank... 148km/u is helemaal niets, dat haal ik ook als ik wil. Zelfs de RS van Ramey boekt al 130digi met 15pk ofzo...

Dus... Ga net zoals iedereen die het wel interresseert wat voor vermogen ze i.t.t. de anderen hier hebben op de bank van Tino.
 
Originally posted by malossi_mania
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Tino maakt een beperkte oplage Minarelli-uitlaten...

Ik Heb een bewerkte evo 70cc

HEB IK OOK :)

12 pen evo krukas,24 mm vlakke schuif,malossi MHR 2000 vario,malossi delta clutch,malossi vl14 hyperreed

DIE IS VOOR MINARELLI, VL13 HEB IK WEL...

,polini evo open luchtfilter,24 mm spruitstuk,hpi binnenroto ontsteking en een

MHR uitlaat en soms rijd ik met een Jolly Moto 70cc.

MET BEIDE UITLATEN HAAL JE NOOIT TOPPRESTATIES, DIE JOLLY HEB IK OOK, NOTA BENE GEMONTEERD OP EEN 70CC DR TUNED...

ik rijd er op dit moment 148 km per uur mee (dit is zowel bewezen op een tesrapport bij Keers in Breda en op mijn digitale teller)

ja ik heb me eigen nog nooit verdiept in dit soort website geneuzel..ik heb mijn scooter om op te rijden en nie om op website's neer te zetten haha.

m.v.g.r. Stefan

Ik vind het toch knap dat jouw setup minder goed in elkaar zit dan de mijne [op carb. na], en jij toch 21pk scoort, terwijl ik mezelf dat niet zie halen :)
 
Ik heb de mijn cilinder zelf bewerkt...daarna heb ik via mijn vader's klanten een bedrijf gevonden in Zeven (Duitsland) die cilinders van motoren bewerken en daar heb ik mijn cilinder toen laten berwerken.
hij is echt tot het uiterste getuned.
maar ik vroeg alleen om een uitlaat die geschikt is voor mijn cilinder.
al dit geneuzel van testrapporten en shit heb ik geen trek in..al zal ik hem zeker eens hier neer planten als ik de uitdraai heb van de tuner.

maar ik vroeg gewoon om een uitlaat die een toertal aan kan rond de 16.000.
als je die nie heb zeg dat dan meteen dan ga ik namelijk verder zoeken.
 
Originally posted by malossi_mania
Ik heb de mijn cilinder zelf bewerkt...daarna heb ik via mijn vader's klanten een bedrijf gevonden in Zeven (Duitsland) die cilinders van motoren bewerken en daar heb ik mijn cilinder toen laten berwerken.
hij is echt tot het uiterste getuned.
maar ik vroeg alleen om een uitlaat die geschikt is voor mijn cilinder.
al dit geneuzel van testrapporten en shit heb ik geen trek in..al zal ik hem zeker eens hier neer planten als ik de uitdraai heb van de tuner.

maar ik vroeg gewoon om een uitlaat die een toertal aan kan rond de 16.000.
als je die nie heb zeg dat dan meteen dan ga ik namelijk verder zoeken.



Nog een prettige zoekactie... :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top