22 Mei demonstratie Brommersprint Ovezande (zeeland) !!

Henk_de_mol

Old skool member
Beste mede sprinters,

22 Mei a.s is er een demonstratie van een brommersprint geplanned in mijn geboortedorp Ovezande (12 km van Goes)!

22 Mei is een dag waarop de kermis wordt afgesloten traditioneel met wielrennen, mini-bike races en solex races. Elk jaar wordt er een demonstratie gehouden en dit jaar is mij gevraagd om een groepje SERIEUZE sprinters bij elkaar te zoeken om een leuke sprint demonstratie weg te geven. Elk jaar trekt dit evenement een leuk aantal toeschouwers en we kunnen het scootersprinten in een beter daglicht zetten.
De demonstratie zal gegeven worden op een 300meter strakke asfaltweg die midden door het dorp loopt. Het is natuurlijk volledig legaal maar dat spreekt voor zich...

Nu zoek ik ongeveer 8 a 10 SERIEUZE sprinters die hieraan wil deelnemen. Een leuke kans om voor publiek te rijden, een showtje weg te geven en het sprinten in een beter daglicht te zetten!

Hieronder graag reacties van serieuze mensen die graag hieraan willen meedoen. Ik ben dus op zoek naar de wat extemere sprinters onder ons zodat we wat leuks kunnen laten zien!

Ik wacht jullie reacties graag af!

Lijstje die tot nu toe komen:
Enrico
Sander3412
Sim
Marcie
C4rn/ Parle
RonaldV
JasperdB
Blom
A-bizar (? ik wacht even op confirmatie van hemzelf)
Runner1987
Sander
Raki
Member BCR
Kneiter

Is dus eigenlijk geen plek meer voor mensen, maar mochten er mensen wegvallen o.i.d dan hoor je het wel ;)

Erik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

jah ik heb wel intresse maar het moet nie te vroeg op de ochtend zijn want ik werk tegen de 60uur per week en ik moet ook nog met de boot komen. want ik denk dat ik gelijk wouten achter me kloten heb als ik door de tunnel ga. Ik heb zelf geen aanhanger maar ik zal het wel vragen aan een maat van me uit axel die heb een speed zip en aanhanger kijken of die zin, tijd en plek heeft. ik heb zelf iets van rond 17-18pk. zou wel leuk zijn.
 
Mja, zoals eerder gezegd zoeken we wel mensen die een beetje serieus aan sprinten meedoen.. Mensen die 50km met een scooter gaan rijden neem ik niet echt serieus :rolleyes:. Toch bedankt voor je aanbod ;)
 
Enrico@Sprinter said:
Mja, zoals eerder gezegd zoeken we wel mensen die een beetje serieus aan sprinten meedoen.. Mensen die 50km met een scooter gaan rijden neem ik niet echt serieus :rolleyes:. Toch bedankt voor je aanbod ;)

Je kunt denk beter een paar 'bekende' forummembers die aan sprints meedoen benaderen, omdat je op deze manier denk veel reacties krijgt van minder 'serieuze' sprinters.(om het maar ff netjes te zeggen ;))
 
Ik plaats hem toch hier.. Dan kan iedereen het zien toch? Ik ga als ik niet genoeg reacties krijg ook nog wel mensen persoonlijk benaderen or..
 
Oke, en op de mijne :p gezellig cafétje langs de sprintbaan en een frietzaak dus daar kan het niet aan liggen :D maar sim leuk dat je er ook bent !

greetz sander
 
Enrico.. Spreek me even aan op MSN... als het gaat om een serieus iets, wil ik ook wel komen. Indien ik daar ergens in de buurt kan pitten lmfd :p
 
Back
Top