2 varioringen of niet?

aerox44

Well-Known Member
Ik heb een dna van 2 maanden oud. Ik heb hier laatst de varioring uit gehaald. Nu las ik laatst dat er in een dna 2 varioringen zitten. Kan iemand mij vertellen of dit waar is en zo ja kan je dan uitleggen waar die zit???
 
Advertisement - register to remove this

Uhm, heb ook een DNA en er zitten 2 zwarte ringetjes (plastic) onder je V-snaar, die heb ik er allebij uitgehaalt! Ik rijd er bnu al 2 maanden mee en nog geen problemen gehad! Kan iemand mij vertellen waarom ik er dan 1 moet laten zitten en welke dat is ?.


Ring 1 is 3 MM dik Diameter 2,6 Cm (dit is dus vanaf de buitenkant naar de andere buitenkant!)

Ring 2 is 4 MM dik Diameter 2,6 Cm (dit is dus vanaf de buitenkant naar de andere buitenkant!)

Dus leg maar uit welke er dan nog in moet zitten ;)
 
ik heb ook een dna... en daar zaten inderdaad 2 varioringen in.. maar die 2 varioringen van een dna zijn samen net zo groot als 1 varioring van een runner bijv. wat het nut er van is weet ik niet maar ze moeten er wel allebei uit..

succes ;)
 
Originally posted by denny@minarelli
ik heb ook een dna... en daar zaten inderdaad 2 varioringen in.. maar die 2 varioringen van een dna zijn samen net zo groot als 1 varioring van een runner bijv. wat het nut er van is weet ik niet maar ze moeten er wel allebei uit..

succes ;)

HEHE dan heb ik het toch goed gedaan! ;)
 
Back
Top