Varioringen verwijderen met uitlaat nog origineel...??

Blizz_RD_DNA

Well-Known Member
Vraagje:

Mag je de vario ringen er uithalen en de uitlaat orig. houden??

Er is er al eentje uit en hij rijdt +- 63.... ze zijn er al een keertje allebei uit geweest en toen ging ie in de 70

Maar de vraag is eigenlijk of dit ernstigge gevolgen kan hebben voor de scoot of de uitlaat

Setup:

Sproeier 61
Rollen 4,6
1 van de 2 varioringen eruit, rijdt +- 63
Heeft al een Gianelli GSP opgezeten toen ging ie 90,
die is er af gehaald en orig uitlaat ondergelegd, + 1 vario ring er terug in gestopt


Graag advies, Alvast bedankt!!
 
Advertisement - register to remove this

Tuurlijk kan dat....maar idd 2 vario ringen?? gewoon alles eruit halen en die uitlaat ook gewoon ff de prop eruit halen en hopla wat meer trekkracht en top erbij.
maar gewoon allee ringen uit je vario halen (alleen die op het Buisje zitten, dus niet de opvul ringen
:D )
Greetz
 
Ja in een dna zitten twee vario ringen.....

En de prop haal ik niet uit de uitlaat want anders heb geen originele uitlaat meer... en die kan ik altijd nog nodig hebben als ik hem weer verkoop ofzo..
 
vertel eens......een dna blok is exact zelfde als runner, nrg (na98 ) ect. en hier zitten toch echt geen 2 VARIO ringen in vriend.....

ER IS MAAR 1 VARIO!!

waar zou die andere dan moeten zitten??

in dna zit; Variobegrenzing, resonantiebuisje aan uitlaatbocht, een luchtfilterbegrenzing en begrenzingsplaatje in carbu.
 
Originally posted by Blizz_RD_DNA
Is opgelost uitlaat was toch gaar ligt nouw een laser X onder trekt de straatstenen eruit.... en top is 85, en ik heb de originele nog catalisator zat los.....

Maare bedankt he!!

dan liggen die stenen wel erg los :rolleyes:
 
idd maar vergeet niet de brute pk's die de laser x levert he! :p

btw haal ook gelijk ff plaatje uit je membraan, tussen spruitstuk en membraan zit ook een plaatje die eruit moet
 
Back
Top