2 carburateurtjes op een spruitstuk

Mooi werk afgeleverd hoor.

Btw, ik d8 ooit in eerste instantie een loos idee, en een beun uitwerking.
Over het idee heb ik prestatie gewijs nog steeds mijn bedenkingen, de uitvoering is perfect. En de uit/afwerking daar gaat het om, maakt niet uit wat het idee is. Top!
 
Last edited:
Bedankt voor de pos. reactie. Ik heb nog steeds het 3D ontwerp ergens op de comp ik zal die wel een keer posten is misschien wel leuk. Het spruitstukje ligt op het moment bij een coatings bedrijf en word in dezelfde kleur als het scooterblok gecoat :W, maargoed alles is in principie klaar om getest te worden op de gaskabels en het dekseltje voor op de splitter na dan. Nu alleen nog hopen dat het werkt waarschijnlijk word het in de vakantie die eind februarie/begin maart is getest, als het meezit dan.
 
op je project page doet ie et wel ander zou je daar ffmoeten checke;)
greatz,
owjah klinkt fantastisch en hope dat het vermogen er ook niet bij liegt:D
 
hehe, al die benzinedarmpjes :7

Heeft wel goede gasreactie precies.
ben benieuwd wat eruit gaat komen.

Ga je dit eigenlijk ook vergelijken met een enkele normaal type carb op de bank?
 
Het project wil ik zo veel mogelijk op de straat afgesteld worden en daarna gaat het vergeleken worden met een 24mm vlakschuif en een aangepasde stage 6 kit. Benzine dampjes zijn op de filmpjes niet zo heel goed te zien. Wel geinig dat het je is opgevallen. Hij staat nog redelijk rijk afgesteld naar mijn idee dus morgen weer even verder afstellen.
 
Khad er in het begin mijn twijfels over, maar ik vindt dat je alles netjes hebt uitgewerkt ;) . had et filmpje al tijd geleden gezien maar wou je tog nog ff lof geven -:-
 
thnx :).

De volgende tests zullen nog wel even duren. Aangezien er nog wat problemen met de cilinder zijn. Als dit opgelost is word er eerst met de 24mm gestest en afgesteld totdat alle problemen eruit zijn en dan gaat de 2-Way er weer op en word er gekeken van hoe of wat het precies doet.
 
Back
Top