1800 piek op straat...

Status
Not open for further replies.
nsr roelt zeker wel !!

btw NSR dwd : wel es een honda x8r-s helemaal Castrol gezien in goes of omstreken ?
 
ik vind t ander zadel ook mooi !!! Maar t zadel dat ik heb ook op foto's vind ik mooier. FF BTW binnekort foto's van m'n eigen scoot vanmiddag geschoten.... Ontwikkelen en scannen... tijddd
:mad: die ik nie heb maarja
 
Jezus wat een lelijke NSR, of zijn die dingen altijd zo UGLY!

En Dynojet rekent wel wat denten meer ALS ze het willen.
Wat brengt jouw btw naar dit forum? Vertel is een leuk verhaaltje over jezelf en over je scooter, dat kan mooi in deze thread aangezien iederen hier toch al off topic gaat!
 
sjoerd doe niet zo vijandig man, ennuh hij vertelt al een hele zooi in een andere topic hiero...

:)
 
Uhm.. jij bent verkeerd geinformeerd over dynojet want die doen dat dus echt niet zo goedkoop, zeker niet als je kijkt dat 2 testruns al 100 piek of zo kost....
 
laat um maar!!!!!


DEWD regel voor mij een uitlaat gemaakt voor MIJN setup voor 500 gulden... krijg jezelf een geeltje.........:)
 
hij heeft misschien echt nog gelijk ook, ik weet de prijzen van hun niet meer precies...

maar enrico > het kost 75 doekoes :)
 
Originally posted by Daanje


het is gewoon een feit dat SR oud model over het SR nieuw model heen heerscht :p

[NO OFFENCE MODE]
Zal wel maar ik zie er maar heel weinig rijden, ze lijken hier in Haarlem en omstreken wel een beetje uitgestorven, hier heerschen de nieuwe modelen van voor 20008) .
[/NO OFFENCE MODE]
 
Originally posted by Daanje
Maar als je een scoot veel meer ziet rijden, dan hoeft ie toch niet meteen mooier te zijn...

In zijn beredenering dus wel...
Tuurlijk is die oude model veel mooier, check die andere topic :)
 
SR ot

Ben dus ook 1 van de gelukkige eigenaren van een SR ot (Viper) maar was dus 2 weken in Spanje, en daar ook wat van die scooters gezien, maar die hadden geen spoiler achterop, en ook geen gaten in de achterkap zitten, waarom ? 1x bij een Max Biaggi gezien, en 2x bij een UrbanKid/Loris Reggiani ...

Blaaaaat :W
 
Originally posted by Ruud
en ik vind een NSR lelijk

U just shut up..
Wat dan? een api rs? die zijn 1. veel te groot voor brommer zijnde, en 2 echt snel rag!
Voor de rest zou ik nog wat negatieve dingen kunnen zeggen over scoot's maar dat doe ik maar niet..
Is alleen niet te hopen dat alle members hierzo over 10 jaar nog op een scoot rijden, maar op een echte machine (zxr,r6,r7,r1,748,916,996,Buell,cbr,gsxr,vfr,rs250,rsv om er maar us een paar te noemen).
Zal ik maar gelijk zeggen dat ik een oud model SR het mooiste vind, die had ik toen (jaar terug) ook bijna gekocht voordat ik hoorde dat ik voor het zelfde geld een nsr kon kopen met een brute setup (zaten bijna al die brute spullen er al op)..
Btw: ik heb welleens op een typhoon gereden, ik kan je vertellen dat ik er geen bocht mee kan nemen..
Met een Speedfight gaat het al beter..

Voor de Goes insiders:

Liever over de rotonde in goes (bij de bongerd) in z'n 2 met 35/40 en dan uitaccelereren richting spoorwegovergang en dan dikke bocht naar rechts (geniet ondertussen van het publiek).
Och ja, i love rotondes..:p
 
Originally posted by Honda NSR-II


U just shut up..
Wat dan? een api rs? die zijn 1. veel te groot voor brommer zijnde, en 2 echt snel rag!
Voor de rest zou ik nog wat negatieve dingen kunnen zeggen over scoot's maar dat doe ik maar niet..
Is alleen niet te hopen dat alle members hierzo over 10 jaar nog op een scoot rijden, maar op een echte machine (zxr,r6,r7,r1,748,916,996,Buell,cbr,gsxr,vfr,rs250,rsv om er maar us een paar te noemen).
Zal ik maar gelijk zeggen dat ik een oud model SR het mooiste vind, die had ik toen (jaar terug) ook bijna gekocht voordat ik hoorde dat ik voor het zelfde geld een nsr kon kopen met een brute setup (zaten bijna al die brute spullen er al op)..
Btw: ik heb welleens op een typhoon gereden, ik kan je vertellen dat ik er geen bocht mee kan nemen..
Met een Speedfight gaat het al beter..

Voor de Goes insiders:

Liever over de rotonde in goes (bij de bongerd) in z'n 2 met 35/40 en dan uitaccelereren richting spoorwegovergang en dan dikke bocht naar rechts (geniet ondertussen van het publiek).
Och ja, i love rotondes..:p

djees er staat toch ik VIND??!?!?!?!?!?!?!? mag ik ook een mening hebben?
 
Originally posted by Honda NSR-II



Is alleen niet te hopen dat alle members hierzo over 10 jaar nog op een scoot rijden, maar op een echte machine (zxr,r6,r7,r1,748,916,996,Buell,cbr,gsxr,vfr,rs250,rsv om er maar us een paar te noemen).

Ik heb zelf een RS125, maar ik heb er net weer een scooter bij gekocht..Dus wat???:|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top