125 op rollebank niet verzekerd?, inbeslag name?

Status
Not open for further replies.

Dylanbakker

Well-Known Member
hallo, ik ben zojuist deze week opgepakt.. met mijn sprint scooter. hij liep 125 op de rollebank en er zit geen kenteken op dus ook geen verzekering.. weten jullie of ik hem nou wel terug krijg of niet?, want ik heb gehoord dat ik miss kans krijg dat ik hem binnen 2 weken ofso kan afvoeren tot standaart?,,

ik hoor het wel Mvg !
 
Advertisement - register to remove this

als die echt 125 op de bank ging, betwijfel ik het of je hem terug krijgt..
waar ben je eigenlijk gepakt? als het een sprintscooter is, lijkt het mij dat je hem niet midden in de stad gaat testen
 
afvoeren geld alleen als er een kenteken opzit.

nu bepaald de officier van justitie of jij m terugkrijgt of niet.
 
als die echt 125 op de bank ging, betwijfel ik het of je hem terug krijgt..
waar ben je eigenlijk gepakt? als het een sprintscooter is, lijkt het mij dat je hem niet midden in de stad gaat testen

waart ik ben gepakt?, in het dorp, bij een sporthal.. ik stgond stil toen kwam er een een politie op de fiets aanrijden ik was samen met een vriend, dus die kon nog wegrijden maar ik moest eerst nog me waterpomp enz aanzette met apart schakelaartj.. en toen had ik dat gedaan kickte ik 3x ging hij niet aan wasa ik toch gvd vergeten me contact aan te zetten :p, en ondertusse stond hij naast me had ik me kontakt aan gezet vroeg hij om me rijbewijs ik zei nee heb ik niet.. en toen kickte ik hem aan gaf gelijk gas maar hij hinh om me nek heen dus vielen we met ze 2en op de grond en toen lag ik met hem op de grond te worstelen en op gegeven moment had hij me en toen kon ik mee naar het bureau daar 3 uur gezeten en toen rollenbank, haalde ik er 125 op .. ik had me scooter net klaar kwa motorish was me laatste test rondj voor de scootermeeting wieringerwerf aankomende zondag.. balen dus.. maarja..
 
waart ik ben gepakt?, in het dorp, bij een sporthal.. ik stgond stil toen kwam er een een politie op de fiets aanrijden ik was samen met een vriend, dus die kon nog wegrijden maar ik moest eerst nog me waterpomp enz aanzette met apart schakelaartj.. en toen had ik dat gedaan kickte ik 3x ging hij niet aan wasa ik toch gvd vergeten me contact aan te zetten :p, en ondertusse stond hij naast me had ik me kontakt aan gezet vroeg hij om me rijbewijs ik zei nee heb ik niet.. en toen kickte ik hem aan gaf gelijk gas maar hij hinh om me nek heen dus vielen we met ze 2en op de grond en toen lag ik met hem op de grond te worstelen en op gegeven moment had hij me en toen kon ik mee naar het bureau daar 3 uur gezeten en toen rollenbank, haalde ik er 125 op .. ik had me scooter net klaar kwa motorish was me laatste test rondj voor de scootermeeting wieringerwerf aankomende zondag.. balen dus.. maarja..
dat was echt je dag niet dus haha

maar zwaai maar dagdag.... mischien als je brief schrijft met excuses en smeekbede dat het voor een sport is....dat je geleerd hebt e.d.

is mij gelukt 6 jaar terug ....... donders alweer 6 jaar terug *SNIKSNIK*
 
@Dylan: jij hebt een motor nodig, geen scooter. En een beetje dom van je dat je gaat liggen rollebollen met een agent. Daar zul je, terecht, ook nog wel een boete voor krijgen.
 
waart ik ben gepakt?, in het dorp, bij een sporthal.. ik stgond stil toen kwam er een een politie op de fiets aanrijden ik was samen met een vriend, dus die kon nog wegrijden maar ik moest eerst nog me waterpomp enz aanzette met apart schakelaartj.. en toen had ik dat gedaan kickte ik 3x ging hij niet aan wasa ik toch gvd vergeten me contact aan te zetten :p, en ondertusse stond hij naast me had ik me kontakt aan gezet vroeg hij om me rijbewijs ik zei nee heb ik niet.. en toen kickte ik hem aan gaf gelijk gas maar hij hinh om me nek heen dus vielen we met ze 2en op de grond en toen lag ik met hem op de grond te worstelen en op gegeven moment had hij me en toen kon ik mee naar het bureau daar 3 uur gezeten en toen rollenbank, haalde ik er 125 op .. ik had me scooter net klaar kwa motorish was me laatste test rondj voor de scootermeeting wieringerwerf aankomende zondag.. balen dus.. maarja..

ten 1ste verdien jij een boete voor je spelling!
ten 2de; als het echt zo gegaan is als je verteld, hoop ik dat ze je scooter platpersen
:L
 
Nou zo kan die wel weer jongens.
Maar idd, dit kan wel eens lang gaan duren voordat je iets hoort wat er met je scooter gebeurt. Dat je met die agent ging worstelen zien ze ook niet door de vingers.
 
Zoals al eerder aangegeven dit taal gebruik is niet gewenst op dit forum.
Je neemt zelf een risico door op de openbare weg te gaan rijden.
Je hebt je advies gehad dus dit topic gaat op slot.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top