Zuigerveren?

Runnertjuh

Faster Than Lightin'
Ik heb nieuwe zuigerveren nodig voor me originele runner cilinder (bsg06), welke moet ik hiervoor hebben? En wat kosten die dingen, ik heb er namelijk 1 gebroken een tijd geleden maar heb binnekort ff een vervangende cilinder nodig.
 
Advertisement - register to remove this

als je bij de winkel orginele zuigerveren vraagt krijg je je goeie, prijs? uhm 30 piek bij elkaar ofzo?
 
ow okeej, hey bedankt!
smile.gif
 
owja, nog iets, die circlipjes? Zijn die universeel of moet je die ook weer van hetzelfde merk kopen, je kan ze niet nog een keer gebruiken he?
 
Die clips kosten practisch nix, een knaak ofzo?

Je moet gewoon ff kijken of het goed past... Ik had m'n Typhoon + 70 Polini giet verkocht, verkocht die jongen de cilinder door > die gast legt hem op z'n Stalker + Citta-circlips > vastgelopen...

Greetz.
 
Ik gebruik al sinds jaar en dag gewone circlips die ik bij mn dealer haal, met die haakjes eraan jah...
70 cent per stuk @ Nieuwendijk H'sum
smile.gif
smile.gif
 
Tering wat een oplichterij !! Hier krijg ik ze voor 25 cent de stuk
smile.gif

Originally posted by Ogre:
Ik gebruik al sinds jaar en dag gewone circlips die ik bij mn dealer haal, met die haakjes eraan jah...
70 cent per stuk @ Nieuwendijk H'sum
smile.gif
smile.gif
 
vaak krijg je imitatie.orgineel piaggio is duur.

Originally posted by Freezerator:
als je bij de winkel orginele zuigerveren vraagt krijg je je goeie, prijs? uhm 30 piek bij elkaar ofzo?
 
btw, sommige mensen zijn dus van mening, dat je de opening van je ciclip dus in de richting moet hebben hoe je zuiger beweegt.

dan zouden ze bij hogere toeren minder snel uitkunnen
 
Originally posted by Freezerator:
als je bij de winkel orginele zuigerveren vraagt krijg je je goeie, prijs? uhm 30 piek bij elkaar ofzo?

Vriend van me had voor 30 piek een complete zuiger voor pia
smile.gif
. Wel bagger kwaliteit en na een dag kapot (monteren ging niet echt goed
smile.gif
, lag niet aan de zuiger).
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Circlipjes zijn vrij universeel, al moet je wel die clipjes met 2 haakjes eraan nemen, die andere zijn kl*te...

Greetz.

Neeeeeeeee, die met 1 haakje zijn 10x beter.
 
zijn er wel moeilijker in te krijgen, eruit is geen probleem.......... ik doe de opening iig altijd naar boven of naar beneden, maar het maakt volgens mij niet zo heel veel uit..........
 
oud nieuws!
altijd opening in de geode richting! criclip monteer regel numero 1!

Originally posted by Freezerator:
btw, sommige mensen zijn dus van mening, dat je de opening van je ciclip dus in de richting moet hebben hoe je zuiger beweegt.

dan zouden ze bij hogere toeren minder snel uitkunnen
 
Back
Top