This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zuigerveren op een Malossi 50cc gietijzer...

het-licht

Het Licht !!!
Hey mannen,

Ik heb nu zo'n 8000 km met me Malossi 50cc giet (op Peug SF ac) gereden (met SPL en Kompress Lite). Nu komt er een andere krukas is (Doppler!!!!), omdat na 36000+ km toch wel speling op me hoofdlagers is gekomen. En ik dacht : Als ik nu toch aan het prutsen ben, waarom zet ik niet meteen nieuwe zuigerveren erin ??? Is dat al nodig na zo'n 8000km ??? Ik heb met me ori cilinder + zuigerveren 28000 getuft maar toen waren die ook echt wel aan hun eind... En als jullie zeggen : Kijk effe, dan zeg ik : Dat doe ik wel als ik me as ga vervangen, want daar mot ik nog effe op wachten (Besteld bij Dekker, eerst in backorder en dan gaan ze ook nog eens op vakantie !!!) Dus kan ik ze alsvast effe in huis halen...

Alvast bedankt he !!!

Latûrrrr......
 
vervang ze gewoon ff zou ik zeggen,je bent dan toch gelijk bezig, en dan heb je dat ook gelijk weer gedaan... ja en je zegt het idd al---->kijk of ze versleten zijn..
zuigerveertjes kosten niet echt zo heel veel.
 
Ik gok ook rond de 10.000 km, originele cilinder icm Shot (Duz 10000 toeren) heeft ook ong rond de 10.000 km nieuwe nodig, en zuigerveren kosten idd niet veel € 5,- ofzo