Hey mannen,
Ik heb nu zo'n 8000 km met me Malossi 50cc giet (op Peug SF ac) gereden (met SPL en Kompress Lite). Nu komt er een andere krukas is (Doppler!!!!), omdat na 36000+ km toch wel speling op me hoofdlagers is gekomen. En ik dacht : Als ik nu toch aan het prutsen ben, waarom zet ik niet meteen nieuwe zuigerveren erin ??? Is dat al nodig na zo'n 8000km ??? Ik heb met me ori cilinder + zuigerveren 28000 getuft maar toen waren die ook echt wel aan hun eind... En als jullie zeggen : Kijk effe, dan zeg ik : Dat doe ik wel als ik me as ga vervangen, want daar mot ik nog effe op wachten (Besteld bij Dekker, eerst in backorder en dan gaan ze ook nog eens op vakantie !!!) Dus kan ik ze alsvast effe in huis halen...
Alvast bedankt he !!!
Latûrrrr......
Ik heb nu zo'n 8000 km met me Malossi 50cc giet (op Peug SF ac) gereden (met SPL en Kompress Lite). Nu komt er een andere krukas is (Doppler!!!!), omdat na 36000+ km toch wel speling op me hoofdlagers is gekomen. En ik dacht : Als ik nu toch aan het prutsen ben, waarom zet ik niet meteen nieuwe zuigerveren erin ??? Is dat al nodig na zo'n 8000km ??? Ik heb met me ori cilinder + zuigerveren 28000 getuft maar toen waren die ook echt wel aan hun eind... En als jullie zeggen : Kijk effe, dan zeg ik : Dat doe ik wel als ik me as ga vervangen, want daar mot ik nog effe op wachten (Besteld bij Dekker, eerst in backorder en dan gaan ze ook nog eens op vakantie !!!) Dus kan ik ze alsvast effe in huis halen...
Alvast bedankt he !!!
Latûrrrr......