Zuigerstop of varioblokkeersleutel?

D

Deleted member 68514

Guest
Ik belde net een scooterzaak om naar een varioblokkeersleutel voor de Vivacity 2 takt te vragen en hij beweert dat ik een zuigerstop moet gebruiken...

Weet iemand de standaard rolletjes van Vivacity snorscooter?
Want nu is t een bromscooter..zwaardere rolletjes?...

En idd harr de adapter vd spiegels alleen bij de scooterzaak
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou een varioblokkeersleutel gebruiken, bougie zit schuin bij peugeot dus dan komt die zuigerstop maar een klein stukje tegen de zuiger aan een daarmee kan je de zuiger beschadigen, als het nu een bromscooter is zou ik er rond 8,5 gram rolletjes in doen standaard snor zitten ze boven de 10 gram dacht ik.
 
Peugeot vertikaal en horizontaal absoluut GEEN zuigerstop gebruiken.. Bougie zit namelijk onder een bepaalde hoek in de cilinderkop.

Als je dan de zuigerstop erin doet en gebruikt dan druk je een gat in de zuiger, en kan je gaan sleutelen en een nieuwe zuiger monteren..

Alleen een blokkeer tool buiten af de scooter gebruiken
 
Ik belde net een scooterzaak om naar een varioblokkeersleutel voor de Vivacity 2 takt te vragen en hij beweert dat ik een zuigerstop moet gebruiken...

Weet iemand de standaard rolletjes van Vivacity snorscooter?
Want nu is t een bromscooter..zwaardere rolletjes?...

En idd harr de adapter vd spiegels alleen bij de scooterzaak
Je kan ook kijken of je ergens een slagmoersleutel kan vinden. Zijn niet extreem duur en heb je nog lang plezier van.
Ik heb zelf deze (<--psst is een link), heeft eigenlijk iets teveel nm ervoor, maar met beleid kan alles.
 
Back
Top