P PaddoHaarZ Well-Known Member 22 September 2003 #1 vraag: zijn deze zuiger en cilinderkop nog goed? alvast bedankt, Patrick
InsaneMalebrain #Lennard 22 September 2003 #2 Beter koop je gewoon een nieuwe kop, want deze ziet er niet echt gezond uit... Scheelt je later waarschijnlijk ook weer wat extra kosten Upvote 0 Downvote
Beter koop je gewoon een nieuwe kop, want deze ziet er niet echt gezond uit... Scheelt je later waarschijnlijk ook weer wat extra kosten
TimB KTP Stage 6 Zip SP 22 September 2003 #3 hmm, lijkt alsof er putjes in je kop en zuiger zitten. waarschijnlijk gekomen door detonatie Upvote 0 Downvote
P PaddoHaarZ Well-Known Member 22 September 2003 #4 bedankt voor replies. ik heb nog een nieuwe pen 12 zuiger hier liggen, maar die kop kan ik dus beter vervangen? kan dan zo'n VHM kop erop die op scootparts staan aangeboden? alvast bedankt. Upvote 0 Downvote
bedankt voor replies. ik heb nog een nieuwe pen 12 zuiger hier liggen, maar die kop kan ik dus beter vervangen? kan dan zo'n VHM kop erop die op scootparts staan aangeboden? alvast bedankt.
InsaneMalebrain #Lennard 22 September 2003 #5 Waarom niet gewoon een normale EVO 50 kop??? Die VHM dingen zijn verrekte duur Upvote 0 Downvote
P PaddoHaarZ Well-Known Member 22 September 2003 #6 Originally posted by InsaneMalebrain Waarom niet gewoon een normale EVO 50 kop??? Die VHM dingen zijn verrekte duur Click to expand... hmmm...ja, beter wel standaard evo kop. maar leek me wel leuk een VHM Upvote 0 Downvote
Originally posted by InsaneMalebrain Waarom niet gewoon een normale EVO 50 kop??? Die VHM dingen zijn verrekte duur Click to expand... hmmm...ja, beter wel standaard evo kop. maar leek me wel leuk een VHM