zuiger 180cc

Advertisement - register to remove this

Pennetjes in de zuiger / groeven , waar de veren dan niet meer kunnen verdraaien ...
Snap niet wat jij met een 180 moet eerlijk gezegd.
wat ik ermee moet? rijden haha heb wel beetje verstand ervan hoor.

omdat als k met mn vliegwiel draai na 4x draaien tikt die ergens tegen en krijg niet verder door gedraaid
 
ik ga dus mn blok stralen op werk
maar ik kan gewoon overal alles stralen of moeten er dingen afgeplakt?

grtjs
Zo gek veel verstand heb je er ook niet van zoals je zelf denkt ofwel
Als je het laat glasparel stralen dan kun je prima je blok zonder lagers stralen, zandstralen moet je niet willen doen op een carter. Maar in ieder geval niet te lang of veel bij de inlaat en krukaskamer stralen. Hoef ook niet want zo vies mag het daar toch niet zijn.

En als je je vliegwiel 4x draait en het loopt ergens tegenaan heb je je krukas al bekeken of die nog goed is of kom je daar pas achter als het blok weer in elkaar zit? Is maar een tip maar zou lullig zijn als het weer uit elkaar moet.

Tweede gratis tip, reviseer meteen je waterpomp als je blok toch open is
 
blokje is gereviseerd alles nieuw erop maar ik moet mijn subframe van zip 2000 aanpassen ? dat is dus de zijkanten wat bijslijpen? past de uitlaat wel gewoon eronder?
Post automatically merged:

IMG_3689.jpeg
IMG_3688.jpeg
 
Je moet helemaal.niks, maar je zou je subframe op zn kop kunnen monteren dus met de boog naar beneden. Dan ff passen of het met de uitlaat lukt zonder dat die je subframe raakt met inveren.
 
Je moet helemaal.niks, maar je zou je subframe op zn kop kunnen monteren dus met de boog naar beneden. Dan ff passen of het met de uitlaat lukt zonder dat die je subframe raakt met inveren.
oke thnx zal cheke

en over de kabelboom,
kan ik het best 4takt kabelboom eronder doen? of de 2 takt kabelboom laten en er een skipper spaningregelaar op zetten? of iets
 
Vraag me altijd af waarom wil je een 4takt kabelboom op 2takt blok?

Ik heb gewoon de complete 180cc kabelboom op mijn brom frame overgezet en alles werkt zoals je mag verwachten.

Als je kabelboom gaat aanpassen en lopen te beunen zou ik niet doen
 
Vraag me altijd af waarom wil je een 4takt kabelboom op 2takt blok?

Ik heb gewoon de complete 180cc kabelboom op mijn brom frame overgezet en alles werkt zoals je mag verwachten.

Als je kabelboom gaat aanpassen en lopen te beunen zou ik niet doen
zag het gewoon op wbtuning zn video paar draadjes en alles werkte daarmee :)

maar kan ik hem ook starten eventueel zonder kabelboom ? ja toch?

grtjs
 
Back
Top