This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zomaar ff circuit Zandvoort oprijden :P

Status
Not open for further replies.

XoReP

Well-Known Member
Ik was net ff met een vriend een stukje wezen boeken. Toen ik langs het circuit kwam dacht ik even een kijkje te nemen of er nog races waren. Was dus helemaal geen persoon te bekennen en hekken stonden allemaal open en dit keer ook van de baan . Die vriend zei meteen van kunnen we misschien wel ff stukje rijden op de baan (ik scheet al in me broek bij het idee :* ). NA een tijdje heeft ie me toch omgeluld en hebben we de eerste 2 bochten van het circuit gereden (nu gezien hadden we hem ook wel uit kunnen rijden denkk).

Zou dit normaal zijn dat de hekken openblijven terwijl er gene hond is en wat zou de boete zijn als we gepakt zouden worden?
 
Alleen wel jammer dat wij met standaard spul reden
Khad graag ff een ander uitlaatje eronder gehad
 
Roedi.. said:
Tis te hopen voor je dat er geen camera's staan

KHand er wel al naar gekeken maar viel me op dat ik eigenlijk niks tegen kwam .

Maar stel als, wat zouden ze dan kunnen doen?
 
Toen ik nog een scooter had heb ik dat een stuk of 5 keer gedaan. Meerdere rondes gemaakt per keer.

Echt super om te doen, tussen de evenementen is het circuit en alles eromheen gewoon leeg.

Je kan niet direct boete krijgen dacht ik. Het is Privé terrein. Ze kunnen je hoogstens wegsturen.

Pas wel op wat je doet, als je daar komt te vallen ofzo ben je wel de lul

Ik heb er iig goede herinneringen aan, hoogtepunten uit mn scootertijd })
 
Last edited:
nutteloos topic, :L

denk trouwens niet dat het mocht, jij hoort daar niet te wezen.

stel dat er 1 auto ofzo reed
 
je moet wel 100% zeker zijn dat er verder niks op de baan is idd. Als je daar 80 pruttelt en er komt iets diks met 200+ achteropzetten voel je je niet veilig
 
4 jaar terug kon je ook altijd nog de TT baan op, heel vaak met me broers in de auto rondjes wezen scheuren.Werd je er naar een tijdje afgeschopt
 
Ik ben dus nu eigenlijk van plan het nog een keer te doen. Zijn er eigenlijk meer mensen die het al gedaa n hebben en ook mensen die het legaal hebben kunnen regelen voor noppes?
 
Circuit is privé terrein. Krijg je dus vette boete voor als ze je pakken. Mazzel gehad dus...
 
De poorten staan daar bijna altijd open (ofjah altijd)
Ik ben daar 2 weken op vakantie geweest op het vakantie park erlangs en de poorten waren daar iedere dag open dus ik iedere dag kijken.

Maar een boete had je der wel voor kunnen krijgen denk ik, omdat het gewoon levensgevaarlijk is, als er bijv zo F1 wagentje de hoek om komt gescheurd die ff aan het testen was.

Wel lache opzich dat je er gewoon over heen bent gereden
 
Status
Not open for further replies.