zoemend geluid uit carter zip 2t

Status
Not open for further replies.

zip_2t

Member
hallo ik heb een probleem denk ik met men zip 2t
als ik em stationar laat draaien en gas geef dan hoor ik een gezoem uit de carter wat kan dat zijn? rij al ff zo

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Heb dat ook gehad. Gewoon even die 12 schroeven losdraaien en kijken. Koppeling opschuren en nieuwe snaar erop en goede kans dat het weg is.
Ook even vertanding olie checken en evt vervangen als dat lang geleden is. Weet niet hoe dat zit bij een 2T. Kan ook zijn dat het in de krukaslager of je remtrommel zit, maar beter even met het makkelijkste beginnen.
Voordeel is wel, alles wat je op voorhand gedaan is valt als een winterbeurtje.
 
Last edited:
Heb dat ook gehad. Gewoon even die 12 schroeven losdraaien en kijken. Koppeling opschuren en nieuwe snaar erop en goede kans dat het weg is.
Ook even vertanding olie checken en evt vervangen als dat lang geleden is. Weet niet hoe dat zit bij een 2T. Kan ook zijn dat het in de krukaslager of je remtrommel zit, maar beter even met het makkelijkste beginnen.
Voordeel is wel, alles wat je op voorhand gedaan is valt als een winterbeurtje.
ja kloptzal ik daar mee beginnen maar hoop dat de lzgers het niet zijn ens
 
Nee zou ik niet van uit gaan. Voel ook even met je vinger draaiend in die lager in de carter. Gelijk even draaiende dingen vetten. Ook kun je even googlen op kenmerken van kapotte krukaslager.
 
Misschien op YouTube even wat video's kijken hoe je de carter etc eraf haalt. Dan kom je niet voor verrassingen te staan.
 
nu heb ik een 70cc gister gemonteerd en ik had percies door dat de sproeier wat in mijn 50cc zat ook goed was kan dat? met een sito plus
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top