dtraqk93
New Member
Hey ik ben 18 en heb mijn rijbewijs dus ik mag b klasse rijden en ik wou een project scooter kopen b klasse maar was aan het twijfelen tussen deze 3 opties ik heb nog nooit op een Aerox of een runner gereden dus ik vroeg me af wat beter zou zijn voor dagelijks gebruik we gaan er van uit dat ze allewaal 70cc gaan zijn. En ik ga hieronder voorbeelden geven van hoe ik zou willen dat ze euit gaan zien. Type 3 vindt ik goed maar er zijn niet veel aftermarket parts zoals voor een runner of aerox. Een ding dat ik zeker weet is dat ik als ik eer koop van de 3 zeker een 70cc kit ga plaatsen, dat ze 2t moeten zijn en dat ik de stuur kappen ga weghalen om sportstuur te plaatsen. Dan weet ik wel niet waar ik een licht ga moeten plaatsen op de type 3 om het legaal te houden. (De dingen waar ik rekening mee hou is dat het zo legaal mogelijk lijkt als politie mij is tegenhoud, makkelijk te begrensen en ontgrensen, onderhoudskosten en compsumptie.) Welke zouden jullie mij voorstellen aangezien de omstandigheden.