Zip type 3 krukas en krukas lagers

Ik heb net mijn lagers en krukas vervangen maar de krukas draait niet soepel hij draait erg stroef ik heb mijn carter helften allebei verhit en mijn lagers in de vriezer gelegd ik heb de lagers er zachtjes in moeten tikken en nu zit alles vast ooo de keringen en krukas nu draait mijn krukas niet goed wat moet ik doen?

Alvast dank voor jullie antwoord

Advertisement - register to remove this

Bout op de krukas zetten en dan met een kustofhamer links of rechts paar tikken geven tot dar hij weer vrij loopt. Beter is nog met voelermaatjes om die dan tussen je krukaswangen en carterwangen te meten. Alhoewel je ook zonder ermee weg komt...

Bout op de krukas zetten en dan met een kustofhamer links of rechts paar tikken geven tot dar hij weer vrij loopt. Beter is nog met voelermaatjes om die dan tussen je krukaswangen en carterwangen te meten. Alhoewel je ook zonder ermee een komt...
Oke dankuwel ik dus dan hoef ik gelukkig niet de hele carters weer te splitsen
Post automatically merged:

Bout op de krukas zetten en dan met een kustofhamer links of rechts paar tikken geven tot dar hij weer vrij loopt. Beter is nog met voelermaatjes om die dan tussen je krukaswangen en carterwangen te meten. Alhoewel je ook zonder ermee weg komt...
Ik heb erop geslagen met een hamer en hij draaid een stuk beter dankje voor het helpen

Last edited:
Top, moet je krukas centreren zonder keering erin dan kan je hem echt pas goed centreren zonder de weerstand van de keeringen. Maar als hij soepel loopt komt je er misschien deze keer mee weg..

Back