Hallo allemaal,
Ik heb een zip type 3 (brom). Ik heb het blok volledig gereviseerd en een 70cc op zitten. Alles netjes afgesteld etc. De scooter liep toen max 60 ivm snor vertanding.
Ik heb 2e hands brom vertanding aangeschaft en gemonteerd.
Ik kan merken dat het toerenverloop een stuk beter is, maar nogsteeds gaat de scooter niet harder dan 60. Hij schiet bij de 45/50 hoog de toeren in en harder dan 60 wilt ie niet.
Je voelt dat de scooter veel meer vermogen kan leveren maar gewoon stopt door de hoge toeren.
Wie kan mij helpen? De scooter moet veel sneller kunnen.
setup:
70cc polini cilinderkit
rode trekveertjes met gouden drukveer
6,6 gram rollen (gemixt)
12mm carburateur met sproeier 82
standaard uitlaat (zonder prop)
(Ik heb eventueel een foto van de bromvertanding om gecontroleerd kunnen worden of het wel echt brom vertanding is)
mvg Renzo
Ik heb een zip type 3 (brom). Ik heb het blok volledig gereviseerd en een 70cc op zitten. Alles netjes afgesteld etc. De scooter liep toen max 60 ivm snor vertanding.
Ik heb 2e hands brom vertanding aangeschaft en gemonteerd.
Ik kan merken dat het toerenverloop een stuk beter is, maar nogsteeds gaat de scooter niet harder dan 60. Hij schiet bij de 45/50 hoog de toeren in en harder dan 60 wilt ie niet.
Je voelt dat de scooter veel meer vermogen kan leveren maar gewoon stopt door de hoge toeren.
Wie kan mij helpen? De scooter moet veel sneller kunnen.
setup:
70cc polini cilinderkit
rode trekveertjes met gouden drukveer
6,6 gram rollen (gemixt)
12mm carburateur met sproeier 82
standaard uitlaat (zonder prop)
(Ik heb eventueel een foto van de bromvertanding om gecontroleerd kunnen worden of het wel echt brom vertanding is)
mvg Renzo