Zip trilt enorm tussen 40 en 45.

Pesman

Member
Mijn zip 2000 reed eerst hardstikke netjes. Nadat ik de malossi multivar erin gezet heb doet ie anders dan eerst. Het ergste is dat hij enorm trilt vanaf ongeveer 38 tot en met 45 kmpu. ik krijg gewoon een voet massage zo erg is het. zodra ik erboven kom is het ook snel weer weg. Ook maakt hij daarbij een soort "whap whap" geluid wat bij de carterkap vandaan komt. Heeft iemand enig idee wat dit is?
 
Advertisement - register to remove this

Trekveren lijkt me niet het probleem, deze hebben bij een snelheid van 40~45 wel inmiddels hun werk gedaan.
Trekveren zijn alleen van belang bij het optrekken vanuit stilstand of nadat het gas is losgelaten.
Zwaardere rollen kan misschien wel helpen.
 
Trekveren lijkt me niet het probleem, deze hebben bij een snelheid van 40~45 wel inmiddels hun werk gedaan.
Trekveren zijn alleen van belang bij het optrekken vanuit stilstand of nadat het gas is losgelaten.
Zwaardere rollen kan misschien wel helpen.
Nou heb er nu 7,5 in zitten nu is wat wisselvallig. Maar wel stukken minder. Zijn er nog andere dingen die kunnen?. Viel me op dat de pen waar de poulie op zit best wat speling heeft. is dat normaal of? De moer was die hem vast houd was ook beetje gebogen.
 
Back
Top