Ik heb de accu een nacht lang aan een goed werkende accu lader gelegd en alle elektriciteit werkt nietDus je hebt een vonk, brandstof en compressie. Dan moet hij het doen.
Hoe heb je de compressie gemeten?
Wat heb je na t vervangen van je cilinder nog gedaan m.b.t. afstellen.
Heb je misschien informatie over de setup?
Zekeringen zijn nog goedAh kijk. Niet goed gelezen.
Zekeringen checken dus.
Ik heb de zekering naast de accu ff bekeken en was niet doorgebrand of iets. Maar wat heeft al die elektra te maken met dat de scooter niet start? Want hij vonkt gewoon goedHeb je alle zekeringen gecontroleerd? En hoe heb je deze gecontroleerd?
Je zou eventueel met een multimeter kunnen gaan meten ( V4 meting. ) met behulp van een elektrisch schema. Heb je dit weleens gedaan? Anders eventjes in verdiepen.
Deze kun je het best meten met een multimeter.Ik las ergens over dat de massa misschien niet goed was.
Carburateur schoonmaken en de vlotter/vlotternaald functie controleren is altijd een goed idee vooral als de brandstof niet tot in de cilinder geraakt.is het handig om de carb schoon te maken?
ik heb ff gekeken en bij het starten blijft de bougie droog dus hij krijgt geen benzine. heb het spuitstuk en membraam ff gechekt en zijn nog goed. heb trouwens het spruitstuk en membraam net, nog geen 50km mee gereden dus daar kan het niet aan liggen. ook komt er gewoon genoeg benzine in de vlotter. ik heb ff de vlotter helemaal schoongemaaakt en ook het membraam en spuistuk. heb zelf een nieuwe vacuumpomp gekocht en gechekt en werkt ook nog goed en er zit idd benzine in de tank.Ten eerste, knap dat je kan zien aan een vonk tussen je frame en de bougie dat.je vonk goed is maar ook als je ontsteking oid niet goed is kan de vonk nog altijd goed eruit zien maar als.die op het verkeerde moment komt zal je scooter alsnog niet starten.
Droge zwarte bougie zal in elk geval aangeven dat er geen benzine in de verbrandingskamer komt. Opzich niet zo gek als je de inlaat hebt vervangen. Zoek ff op hoe je begint met je carburateur af te stellen in de search rechtsboven. Check ff je vacuum en of er wel benzine in je tank zit. Klinkt logisch maar ik heb zelf vaak genoeg staan vloeken dat mn scooters weer niet startte en gewoon de tank leeg was.
Ow en je massa zal wel niks mis mee zijn zolang het vonkt, contactpunten keer opschuren is nooit een overbodige luxe maar dat zal je peobleem niet verhelpen
En hoezo kan iets na 50km niet kapot gaan volgens jou? Check ff of je membraamklepjes goed afsluiten. Ff eruit halen en dan met je membraam tegen een fel licht aan kijken, mag niks van licht doorheen komen, of je doet er wat remmenreiniger in en dan mag er ook niks uitkomen.ik heb ff gekeken en bij het starten blijft de bougie droog dus hij krijgt geen benzine. heb het spuitstuk en membraam ff gechekt en zijn nog goed. heb trouwens het spruitstuk en membraam net, nog geen 50km mee gereden dus daar kan het niet aan liggen.