Zip sp98 voetentree

Advertisement - register to remove this

Ja dit is altijd een crime. Die kap rechtsonder waar ik op de foto op kijk zitten nog kleine schroefjes aan de binnenkant misschien. Die kap zit in ieder geval in de weg en aan de andere kant dus ook. Dan moet je altijd een beetje lomp schuiven maar ook weer niet te lomp. ( de enige keer dat ik hem er makkelijk af kreeg was toen ik de voorkap/beenkap er eerst helemaal af had gehaald)

Foto 1:
Kap bij de helmbak verwijderen en kap van het beenscherm losmaken/verwijderen (groene pijlen)
Hoogstwaarschijnlijk zitten hier nog schroeven onder (rode pijl)
Bij het beenscherm haakt de treeplank ongetwijfeld in de kap (gele pijl)
Foto 2:
Let op: Dit is een voorbeeldfoto en wijkt dus af!
Hierop aangegeven waar de vermoedelijke schroeven/sleuven zitten (rode cirkels)

Treeplank 1.jpg

Treeplank 2.jpg

Foto 1:
Kap bij de helmbak verwijderen en kap van het beenscherm losmaken/verwijderen (groene pijlen)
Hoogstwaarschijnlijk zitten hier nog schroeven onder (rode pijl)
Bij het beenscherm haakt de treeplank ongetwijfeld in de kap (gele pijl)
Foto 2:
Let op: Dit is een voorbeeldfoto en wijkt dus af!
Hierop aangegeven waar de vermoedelijke schroeven/sleuven zitten (rode cirkels)

View attachment 78928

View attachment 78929
Zitten alleen 4 boutjes in de treeplank, die zijn al los, tis gewoon een hut kap maar met een beetje wrikken lukt het altijd wel.

4 schroeven losdraaien, vervolgens de achterkant omhoog en als je dat met een beetje kracht vanaf je beenschild zeg maar naar beneden slaat dan schuiven de 4 palletjes van je treeplank mee naar beneden en dan komt ie er zo vanaf

4 schroeven losdraaien, vervolgens de achterkant omhoog en als je dat met een beetje kracht vanaf je beenschild zeg maar naar beneden slaat dan schuiven de 4 palletjes van je treeplank mee naar beneden en dan komt ie er zo vanaf
Ging niet zo makkelijk maar is wel gelukt. Ik ga als ik hem weer in elkaar zet gewoon vet aan die 4 pinnen doen zodat het de volgende keren makkelijker gaat.

Back