Sp98 voorvork op zip 2000

lp911

Member
Beste

Mijn voorvork is krom op mijn zip en heb ik dus de mooie kans om een rechte volledige sp98 voorvork te kopen voor niet zoveel geld past deze op mijn zip 2000 of niet ?

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Dat past. Maar een sp98 vork voor weinig geld lijkt me sterk. Zal wel een skipper of omgelaste vespa vork zijn. Voor weinig vind je geen originele sp vorken. Ik heb er wel 1 te koop maar minimaal 300 euro
 
Dat past. Maar een sp98 vork voor weinig geld lijkt me sterk. Zal wel een skipper of omgelaste vespa vork zijn. Voor weinig vind je geen originele sp vorken. Ik heb er wel 1 te koop maar minimaal 300 euro
ja relatief weinig tegenover de andere die ik heb gezien hoe zou ik kunnen zien dat hij van iets anders komt behalve lassen
 
Aantal bevestigingspunten voor het zijkapje onder het spatbord. Zip SP heeft er altijd 2 namelijk.
En aan de je swingarm waar je as aan vast zit. Die is bij een Zip SP recht, zit er een knik in dan is ie van een vespa oid
 
Aantal bevestigingspunten voor het zijkapje onder het spatbord. Zip SP heeft er altijd 2 namelijk.
En aan de je swingarm waar je as aan vast zit. Die is bij een Zip SP recht, zit er een knik in dan is ie van een vespa oid
Ook bedankt heb het even nagekeken en gaat om een originele maar hij zou dus moeten passen zonder problemen onder mijn 2000
 
Als je alles hebt om over te zetten zoals een goed balhoofd. Als je twijfelt of de huidige nog goed is zou ik er gewoon een nieuwe inzetten voor die 15 euro. En nieuwe remblokken als je het dan toch uit elkaar hebt. Je hebt dus buiten je vork hetvolgende nodig:
-velg met band
-Vork compleet met remschijf naaf en aszetting
-schokbreker voorzijde
-spatbord
En als je je kilometerteller werkend wil hebben een andere kilometertellerkabel van waarschijnlijk een Vespa S.
Je rem kun je wel zo overzetten
 
velg en band heb ik remschijf etc ook staat er ook nog op de vork die ik heb gekocht en de schokbreker ook dus ik moet alleen die kabel en spatbord . past het spatbord van de 2000 niet of kan ik het eventueel passend maken.
 
velg en band heb ik remschijf etc ook staat er ook nog op de vork die ik heb gekocht en de schokbreker ook dus ik moet alleen die kabel en spatbord . past het spatbord van de 2000 niet of kan ik het eventueel passend maken.
Dat kun je prima passend maken, heb ik op mn daily ook
 

Attachments

  • Snapchat-1587842853.jpg
    Snapchat-1587842853.jpg
    123.8 KB · Views: 26
Dat kun je prima passend maken, heb ik op mn daily ook
Netjes man. De vork was wel niet zo vers als hij zei moet even gezandstraald en gepoedercoat worden ga ook een nieuwe yss veer steken want vind het meer een tikkende tijdbom met degene wat er op staat.
Post automatically merged:

Netjes man. De vork was wel niet zo vers als hij zei moet even gezandstraald en gepoedercoat worden ga ook een nieuwe yss veer steken want vind het meer een tikkende tijdbom met degene wat er op staat.
Daar aan tegen kan ik niet klagen want is wel een originele en functioneerd perfect zitten ook geen lassen etc in en heb maar 150 betaald inclusief veer velg met goede band rem remleiding en hendel.
 
Heb je een foto? Ben wel benieuwd of je geen SKR is verkocht. Als het echt een originele is met alles wat je opnoemt heb je echt een goeie deal gesloten
dit is de enige wat ik heb op dit moment is daar straks binnengekomen ik kan je morgen wel andere fotos sturen dit is een van de verkoper
 

Attachments

  • AA60D840-B9D9-4793-A51C-D3CA529425D0.png
    AA60D840-B9D9-4793-A51C-D3CA529425D0.png
    383 KB · Views: 24
Dat is geen echte sp vork hoor
Die is van een Hexagon...
Mn advies van de 2 bevestigingen niet bekeken?
En nog vervelender is dat die balhoofdsbuis te lang is en dus op zn minst moet worden ingekort. En deze gaat niet zo passen in je frame
 
Dat is geen echte sp vork hoor
Die is van een Hexagon...
Mn advies van de 2 bevestigingen niet bekeken?
En nog vervelender is dat die balhoofdsbuis te lang is en dus op zn minst moet worden ingekort. En deze gaat niet zo passen in je frame
Ja dacht dat het toch eentje was blijkbaar niet de verkoper zei van wel dus kortom gwn te veel gegeven.
 
Dat is geen echte sp vork hoor
Die is van een Hexagon...
Mn advies van de 2 bevestigingen niet bekeken?
En nog vervelender is dat die balhoofdsbuis te lang is en dus op zn minst moet worden ingekort. En deze gaat niet zo passen in je frame
heb ondertussen geld terug gekregen maar mijn vraag was past zo een beschermpkapje van een sp erop of niet ?
 
je huidige vork is krom dus die moet er sowieso uit, doe dat eerst, vervolgens kun je goed de verschillen tussen de twee vorken zien en kijken wat er gedaan moet worden om je kapje erop te kunnen zetten.
 
Back
Top