Aangeboden Zip sp98 SBO EPC/Bollerbank Evo 1 sprinter 70b/scootersport

Status
Not open for further replies.

Wuntke

DDL Tjoening
Goede dag,

Bij deze biedt ik mijn SBO sprint Zip sp98 aan. Hij hoeft niet weg maar voor het juiste bedrag mag hij wel weg. Zolang die niet weg is wordt er waarschijnlijk ook nog mee gereden/gebankt om meer vermogen en hem sneller te maken.

Het gaat hierbij om een oud EPC zipje, vroeger kampioen geworden in de scooter klasse met dit blok en het loopt nog steeds als een malle!
Scoort constant een hoge 23pk, wat niet verkeerd is voor een Polini Evo 1, hij is afgesteld door Bollerbank en EPC

Set-up is als volgt:
Polini Evo 1 EPC/RST tuned
Carters Polini evo EPC/RST tuned
Ophoogplaatje ivm slag van de as (Mhr Team as)
Malossi Eprom ontsteking
JS80 aangepaste uitlaat met rechte tail
Polini evo 9 roller met polini halfpoulie
Malossi oud type overrange poulies
Malossi delta clutch aangepast
Malossi wingbell
Malossi vertanding (exacte weet ik even niet, kan nageteld worden)
Malossi draaibaar spruitstuk
Malossi vl13 aangepast
28mm keihin met serienummer aangepast door Meran (EPC)

Zoals eerder gezegd goed voor een 23+pk op rollen, afgelopen zondag een snelste tijd neer gezet van 7,56 met 0,4x reactie met een gewicht van 150+kg in de SBO scooter 70b klasse, er zit zeker een 7,0x of zelfs lager in met enkele aanpassingen (bij aankoop vertel ik waar je het nog kan zoeken).

Daarnaast is er optisch nog het één en ander gedaan. De oude kappenset van de tijd toen die van EPC was is nogsteeds aanwezig en zit ook op de scooter, heeft wel zijn gebruikerssporen maar het is wel DE oldskool kappenset. Voor de rest zit er nog gewoon een monovork in welke maximaal verlaagd is door een custom gemaakt staafje evenals achter waar ook een vaste staaf zit.
Voor de rest zit er een echt carbon voorspatboord op evenals de uitlaatophanging welke ook van echt carbon is. Een oud type gelagerde carterkap etc etc etc te veel om op te noemen eigenlijk, voor een exacte lijst graag even contact opnemen

Ook heb ik nog verscheidene reserve onderdelen welke ik ook erbij gooi, het gaat hierbij om:
Voorvork met zip type 3 voorvelg met schijfrem met splinternieuwe deestone max verlaagd welke er zo inpast.
Voorvork met zip type 1 voorvelg met trommelrem met splinternieuwe deestone max verlaagd welke er zo inpast.
2x zip sp98 achtervelg met twee lossen bandjes erbij (pmt en sava slick)
1x zip type 3 voorvelg met gebruikte deestone
Kroonstuk zip 100cc waar custom poten in kunnen
Extra grote radiateur (mini cooper) welke onder de voorkap past met bijbehoorende slangen
Blauwe voorspatboord welke bij de kappenset hoort
Alu subframe bussen en HPE/Teflon subframe blokken
Fournales verenset zowel voor als achter!

Ik ben vast nog wel wat vergeten en heb in mijn andere advertentie ook http://forum.scooterforum.net/forum...peed-7t-Polini-poulies-etc-SBO-sprint-of-SOBW ooknog het één en andere te koop wat bij de deal kan worden getrokken.

Vraagprijs is een 1400 euro en dat lijkt mij gezien de staat, het vermogen en de potentie een redelijke prijs voor zo'n mooie zip! En alle extra onderdelen welke bij elkaar al een kleine 600/700 euro waard zijn.

Mocht u meer willen weten over deze zip neem dan gerust contact op,
Met vriendelijke groeten,

Stephan
Gw7Pr3miznAxLuwQwjIVjlxLX0pufpTCd787oGG6OAk.jpgLUZ_BxBKLGDhBexyZBlY-vUbw1hCs_cFmx3S6TiOLxM,ZIuAkBTOUXQdkogwOjuaBXXkvDF1O5tnVF6kcuswGqU,mCtROtA3.jpg417917_490390471028687_1001171517_n.jpg603803_490389654362102_412636235_n (1).jpg904297_472485856158513_903040874_o.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top