This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ZIP-SP te koop!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Joor:
Malossi MHR-speed 1999 Sorry, vergeten

Oh, da's gelukkig niet die met die LELIJKE bocht waarbij de demper heel hoog boven het expansievat staat...

Greetz.
 
Originally posted by Runner Rules !!:



Hoezo? Zal ik ff een optelsommetje maken?

Zip SP *aanname* fl.2.000,00
MHR Team krukas fl. 539,95
MHR Speed Cilinder fl. 645,95
MHR VL11 Membraan fl. 79,95
MHR Spruitstuk fl. 114,95
Dell Orto 21mm fl. 159,95
Luchtfilter fl. 44,95
Malossi B.R. + Digitronic fl. 749,95
DERC (comp/dashboard) fl. 799,95
RS24 Verenset (v/a) fl. 899,90
Overrange MHR fl. 559,95
Vertanding (prim/sec?) fl. 282,90
Radiateur (zonder hulprad.) fl. 429,95
MHR Delta Clutch fl. 179,95
MHR Speed uitlaat fl. 800,00

Niet meegerekend:

Bridgestone ML50 (2*) fl. 140,00
Gasnaald(en) fl. 11,95
Rolletjes
Veertjes
Bougie (een Denso 34 kost als gauw fl. 40,=)

Totaalrekening: fl.8,480,20

Misschien dat de verkoopprijs al iets meer aanneembaar is? Ohja, dit zijn de goedkooptste prijzen die ik kon vinden...

Trouwens voor de mensen die het niet weten: deze scooter heeft 16,2 pk...

Greetz.
 
Hmm.. ik was 2x 127,50 dus 255 kwijt voor 2 Boppers.

Ja Boppers ja, die rijden prima en ik zeg dit ondanks dit late(vroege?)tijdstip met volle verstand


Iedereen rijdt al met die ML50's. Echt mooi profiel hebben ze ook niet, al is dat niet prioriteit numero uno
 
Goed zo VDM
...

Wou hem net corrigeren...

Remco: ik heb hem verteld dat hij voorlopig naar z'n Evo kan fluiten, maarja hij is eigenwijs...

Hij wil desnoods naar De Lijster (Klaaswaal) rijden (is 150km bij ons vandaan) terwijl die cilinder volgens mij ook al verkocht is... Verder heeft Daytona die cilinder nog op voorraad volgens hem, en scootparts heeft er blijkbaar ook geen problemen mee (maar dan zegt nix)... Ik heb Ben gemeeld of hij zo nog op voorraad heeft...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Oh, da's gelukkig niet die met die LELIJKE bocht waarbij de demper heel hoog boven het expansievat staat...

Malossi Remschijf en Sigma 1200 ook vergeten
 
Originally posted by RMC:
Joor, waarom verkoopt hij hem eigenlijk? Het lijkt wel standaard dat als een project af is dit zo snel mogelijk de deur uit moet...

Waarom toch altijd?????

Sipel: Honda CBR 600
 


hoezo trouwens 21 mm carb??????
 
hmz je verw8 met die cil veel grotere carb....
het kan natuurlijk mja.. met grotere carb meer winst uit te halen?
 
een paar maand geleden verkocht emile eleveld
ook zijn zip sp .

vrijwel identieke set up(behalve geen derc,een wat ander klein spul)

die vroeg er ƒ3000,00 voor(en verkocht voor die prijs)

was ook door koopmans getuned.

ik bedoel ƒ7000,00 tuurlijk het is het in principe wel waard,maar die raak je aan de straat stenen niet kwijt voor die prijs.

ps is het toevallig niet de zip van emile die je nu hebt/verkoopt???
 

GODVERDOMME !!!!!!!!!!!! 3000 piek ??????

Dacht het dus niet !!!!!

Ennu btw. Ding is dus echt veel minder vet he.
 

-Emille eleveld heeft z'n zip voor meer verkocht!
-Derc en ander klein spul, die zip van emille had nog standaard vario en koppeling, alleen krukas, cilinder en uitlaat waren vet.
-Ik ken Koopmans heel goed en vraag me af of die cilinder ook echt getuned was aangezien Emille een beperkt budget had.
-We zien wel want hij hoeft niet perse weg
-De zip van Emile is nu van J.v.S.
-Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar je spoort i.i.g. niet.
 

Mijn cilinder is idd niet getuned , het carter had emile al wel laten tunen.
 
Originally posted by Joor:

-Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt, maar je spoort i.i.g. niet.

Naja, Joor, doe geen moeite, Joël is er ook al HEEL ERG achtergekomen dat hij/zij (wat het ook is) COMPLEET NIET spoort...
 
ik zij ook vrijwel identiek of die cil ook echt getuned was dat weet ik niet zeker.(hij zij van wel)

maar echt ik kon hem toen kopen voor ƒ3000,00

ik weet nog dat hij het geld nodig had voor zijn broer zijn mito te kopen.

hij zij toen dat alles mallossi was ook de transmissie(die heb ik natuurlijk niet gezien)wel had hij ook die onstekkings set er op(wat je zo allemaal op het eerste gezicht kunt zien)

maarja dit effe ter zijde .
 
het kan ook goed zijn dat de prijs omhoog is gegaan,toen er meerdere geintersserde waaren.
 
Toen was het ineens een heel ander verhaal. Hij heeft hem uiteindelijk verkocht om z'n raceseizoen te bekostigen. Z'n broer heeft allang gen mito meer maar een RS250.

Over Emile's scoot's hoef je me niets te vertellen. Ik doe voor een deel het onderhoud aan Emile's racer. Hoe weet je trouwens dat z'n broer een Mito heeft?
 
Status
Not open for further replies.