ZIP-SP te koop!

Status
Not open for further replies.

Joor

Craneburgt
Te koop:

Zip SP zwart niet gestolen!

Setup:
-Malossi MHR-team krukas
-Malossi MHR-speed cilinder
-Malossi MHR-Membraan
-Malossi MHR-Spruitstuk
-Dell'orto 21mm carburateur
-Malossi Luchtfilter
-Malossi binnerotor met eeprom
-Malossi DERC computer
-Malossi RS-24 veren voor en achter
-Malossi Over-range set
-Malossi vertanding medium gelagerd
-Malossi Radiateur
-Malossi Deltaclutch

Licht doet het ook via accu...

Filmpjes op www.koopmanstuning.nl onder testbank.

Joor
 
Advertisement - register to remove this

die zip is zekers vet
ik ga van de zomer zelf een zip ombouwe met alles mhr team speed gedoe dussuh...
 
Zit de originele pijp er nog onder ofzo
rolleyes.gif
staat namelijk nix bij setup.
 
Originally posted by scooterracer:
ja best wel. trekt alleen een beetje vaag op...maar verder wel vet.


Zo'n domme reactie had ik van een racer niet verwacht! Ga je nooit op een testbank ofzo. Die scooter drijft een rol van 600 kilo aan. Gek dat ie vaag optrekt he? Dat voorwiel is op straat niet op de weg te houden....

Voor 7000,- mag ie weg...
 
Ook een getjoent carter door Koopmans, dus kwaliteit tuning.

Erg vette scooter, maar ook erg prijzig
 
Bart, volgens mij verveel jij je ofzo????
smile.gif


Maar ik moet wel zegguh, fijn dat je deze "onwetenden"effe op de hoogte brengt...

Neem je de sfera trouwens mee naar de scooterrace in Valkenswaard???
 
Neuh, ik verveel me nooit
smile.gif
...

Ik heb dat optelsommetje ff gemaakt, omdat ik deze zomer misschien ook (samen met een vriend van mij) een Piaggio L.C. op wil bouwen, puur interesse dus...

En puur omdat ik niet kan begrijpen dat mensen verbaasd staan van de verkoopprijs...

Tuurlijk gaat de Sfera mee naar Valkenswaard, mijn "lelijke" Nrg ook, verder nog een NTT met W-Poorter en een Aerox (met hopelijk dan een Evo70
smile.gif
)...

Greetz.
 
Originally posted by Joor:

Zo'n domme reactie had ik van een racer niet verwacht! Ga je nooit op een testbank ofzo. Die scooter drijft een rol van 600 kilo aan. Gek dat ie vaag optrekt he? Dat voorwiel is op straat niet op de weg te houden....
B]


ow w8 ff! dit slaat weer eens nergens op he. ik ga zeker wel op de testbank, en ik kan je verzekeren dan mijn aerox NIET zo vaag optrekt! gewoon normaal dus. zo ja!
 
zeker een "scooter"testbank? dus met lichtere rol..

er zit ook nog een malossi schijf + blokjes + remschoentjes etc op
smile.gif
 
He Bart heeft die gast die Evo al??? Want je weet waarschijnlijk van de list al dat er een Evo schaarste heerst....
 
Joor, waarom verkoopt hij hem eigenlijk? Het lijkt wel standaard dat als een project af is dit zo snel mogelijk de deur uit moet...

Waarom toch altijd?????
 
Originally posted by Freezerator:
Ook een getjoent carter door Koopmans, dus kwaliteit tuning.

Erg vette scooter, maar ook erg prijzig


en voor KM tuning betaal je veel geld, neem dat maar van mij aan.

Sja, waarom iemand iets weg doet, weet niet eigenlijk, heb het zelf ook gedaan...bij mij was het de drang om zelf iets op te bouwen en je raakt uitgekeken, hoe raar ook, met zo'n snelheid/acceleratie
smile.gif
 
Originally posted by Ruud:
zeker een "scooter"testbank? dus met lichtere rol..


lijkt me sterk, aangezien dat ding van ´89 is...het is trouwens een dynojet, model 100...met een dikke lompe rol. mmmz en toch trekt mijn scoot doodnormaal op op de testbank, nix mis mee.
 
140 piek voor een Bridgetone ML50??

ik heb net een setje ML50's voor me runner gehaald en heb ook nog een zijstandaart gehaald. en moest in totaal fl 200,- betalen.

Dus 95,= per band is 190 en een jiffy voor fl 25,- rond me dealer dan af op fl 200,-

welke dealer?? : Scooterparadijs, Jos Dijkman in lemelerveld


------------------
Runner SP fluor geel/oranje, parelmoerRAWglaasjes, malossi stickers, 70cc Gilardoni, 17,5 Dell'orto, Yasuni R. top 110km/h (teller)
 
Originally posted by MHRunner:
140 piek voor 2x Bridgetone ML50??

ik heb net een setje ML50's voor me runner gehaald en heb ook nog een zijstandaart gehaald. en moest in totaal fl 200,- betalen.

Dus 95,= per band is 190 en een jiffy voor fl 25,- rond me dealer dan af op fl 200,-

welke dealer?? : Scooterparadijs, Jos Dijkman in lemelerveld





------------------
Runner SP fluor geel/oranje, parelmoerRAWglaasjes, malossi stickers, 70cc Gilardoni, 17,5 Dell'orto, Yasuni R. top 110km/h (teller)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top