Zip Puch type 3 brom vertanding

Zippuch023

New Member
Ik heb een type 3 Puch, maar ik wil er bromvertanding in doen. Ik weet alleen niet welk soort ik nodig heb. De scooter loopt nu 31 met prop uit de uitlaat ik wil hem harder laten lopen. Dus ik wil er bromvertanding in doen. Maar ik weet niet welk soort ik nodig heb.
 
Advertisement - register to remove this

Meer cc wil niet altijd dat je sneller bent, voorbeeld mijn aerox 70cc Evo 3 trekt elke 180er eruit..
Was een grapje, ik ken hem. Wat is je setup dan? Want std 180 maakt ook maar 17pk. Dus met een 15pk 70 kan je ze al goed bijhouden. Maar dat is een ander verhaal, want hij mag helemaal geen 70cc. Hij gaat een dr'tje halen met sitoplus
 
Ik heb de vertanding van mijn type 3 vorig week vervangen. Onderstaand zie je welke je moet hebben . Maar jij gaat hierdoor niet harder rijden je moet minimaal 70cc hebben om hier profijt uit te halen.

Vertanding Malossi secundair 13/48 Piaggio 50cc 2 Takt
&
Vertanding Malossi primair 16/37 Piaggio 50cc 2 Takt
 
Ik heb de vertanding van mijn type 3 vorig week vervangen. Onderstaand zie je welke je moet hebben . Maar jij gaat hierdoor niet harder rijden je moet minimaal 70cc hebben om hier profijt uit te halen.

Vertanding Malossi secundair 13/48 Piaggio 50cc 2 Takt
&
Vertanding Malossi primair 16/37 Piaggio 50cc 2 Takt
Heb je de vertanding vervangen met een drukpers want het lukt me niet om de vertanding in elkaar te zetten en uit elkaar te halen zonder drukpers
 
Back
Top