Zip power one ledjes branden half

Amorr

New Member
Hoi hoi, mijn zip ledjes zijn correct aangesloten door een bedrijf, alleen branden ze maar half. Spanningsregelaar is nieuw en werkt. Iemand een idee hoe ik kan checken wat het is? Kheb maar klein beetje verstand van elektra
(Bedrijf wouw het ook nalopen maar die wouden de hoofdprijs vragen dus ging het zelf doen)

Attachments

• IMG_7876.jpeg
    IMG_7876.jpeg
    474.3 KB · Views: 4
  • IMG_7877.jpeg
    IMG_7877.jpeg
    441.4 KB · Views: 4
Advertisement - register to remove this

alweer niemand die kan helpen?

Ligt misschien een beetje aan jezelf !!!

Je komt hier met een wazig verhaal over een bedrijf die alles goed heeft aangesloten maar de ledjes het maar voor de helft doen.

Dus dat bedrijf voert werk uit en het functioneert maar voor de "helft" en vragen nog meer geld om hun werk af te maken of hoe moet ik jouw verhaal interpreteren?
Als dit bedrijf alles goed zou hebben aangesloten waarom werkt het dan niet volledig????

Vertel eens eerst wat maar voor de helft werkt en wat je daarmee bedoelt, welke helft werkt wel en welke helft werkt niet.
En hoe heeft dit bedrijf dit aangesloten, ik bedoel hiermee welke draadkleuren van de Power One ledjes hebben ze aangesloten op welke kleuren van de scooterkabelboom en met welke materialen en komt dit overeen met wat de doosjesschuiver, waarbij je deze "ledjes" gekocht hebt, hierover vertelt?

Wat heb je zelf al nagekeken, gecontroleerd of gemeten?
Heb jezelf al uitgesloten dat het niet aan de Power One unit(s) ligt door ze bijvoorbeeld eens te testen rechtstreeks op de accu?

Last edited:
zoals ik al eerder zei is dat ik maar een klein beetje verstand heb van elektra en als je leest zeg ik ook: ledjes branden maar voor de helft. Dit is ook op de foto te zien alleen zie je op de foto er iets minder van dan in het echt. Excuus voor het slechte achtergrond verhaal. Heel apart…. deze ledjes hebben andere kleuren draad dan de normaale power1 leds terwijl ze gewoon zijn aangeschaft bij Zandri en lang met ze gebeld en konden niks regelen helaas‍. Zelf heeft de zaak uitgevogeld welke draden hij moest gebruiken… ik weet alleen niet meer welke, hoe of wat ie had gebruikt. Ik heb garantie van het aansluiten van de leds en ect, maar niet meer op de leds. Er loopt een blauwe kabel naar de witte kabel van het contactslot. Dit is het enige wat ik me kan herinneren. Ik ga ze eens testen rechtstreeks op de accu en doormeten Dankjewel voor de tip en ik ga aan mij topic(s) werken

Back