Piaggio zip Iget led power 1 problemen

Andre1973

New Member
Hallo,

Ik heb problemen met de knipperlichten die ik nieuw heb gekocht. Het gaat om de nieuwe Power 1 matrix ledtube lampen.



Als ik alles aansluit dan werkt de dagrijverlichting het wel en de remlichten ook echter de knipperlichten doen raar. Rechts achter loopt half, links achter knippert de dagrijverlichting. Linksvoor werkt 100% en rechtsvoor loopt ook half. Wat zou dit kunnen zijn? Remlicht werkt wel zoals het hoort. Ik hoor graag van iemand
 
Advertisement - register to remove this

Heb het nu ook al 2x gehad, denk storingen in die klote dingen. Je betaald 100 euro voor die dingen en het is gwn Chinese troep...
Post automatically merged:

Mag ik vragen welke koplamp jij in je zip hebt?
 
Ik ben eruit, het was een kabel die nog maar met 2 draadjes vast zat. Heb alles opnieuw aangesloten en nu werkt alles als een zonnetje.
Post automatically merged:

draadje kan gesloten worden.
 
Heb het nu ook al 2x gehad, denk storingen in die klote dingen. Je betaald 100 euro voor die dingen en het is gwn Chinese troep...
Post automatically merged:

Mag ik vragen welke koplamp jij in je zip hebt?
Klopt, echt best is het niet.
Vergeet niet dat je 2 jaar garantie op deze producten hebt. Als ze binnen deze tijd defect zijn kan je ze dus gewoon als garantie aanmelden bij de webshop waar je ze gekocht hebt.
 
Back
Top