Ik weet niet precies wat je hiermee bedoelt maar als je de cilinderkop op de tafel legt en je vult verbrandingsruimte met remmenreiniger en het loopt er via de kleppen gelijk uit lekt er op z'n minst 1 klep.maar als ik remreiniger achter die 2 kleppen spuit gaat da er gelijk eruit kan de kleppen lek zijn ??
jaa dit bedoelde ik da heb ik momenteel voorIk weet niet precies wat je hiermee bedoelt maar als je de cilinderkop op de tafel legt en je vult verbrandingsruimte met remmenreiniger en het loopt er via de kleppen gelijk uit lekt er op z'n minst 1 klep.
Zie YT-video van Joey Schaar.
Johhhh... Das Tjoening Jonguhhh...Zo te zien is er ook iets met de uitlaatklep gebeurt.
aik heb de scooter via 2 de hans gekocht dus zou het ni wetenIk zou me meer zorgen maken over hoe het gebeurt is, maar goed.
jaa die loopt dus helemaal niet das de probleem juistNou vooral ook niet uitzoeken dan, gewoon weer in elkaar, en dan loopt het binnen 10 minuten weer kapot. (of dus helemaal niet)
dus ik den wel dat ik nieuwe ga kopen dan ben ik ook safe voor 1/2 jaartjes dan zal men scooter ook goed lopen denk ik tochKan zijn dat er flink wat koolaanslag tussen de kleppen zit en dat ze daardoor lekken.
Misschien de kleppen eruit halen en de kleppen en de zittingen eens goed schoon maken, wellicht kun je hiermee het probleem oplossen.
Veel geld uitgeven voor een originele kop kun je altijd nog als dit niet lukt.
Aha, nu gaan we de kop vervangen. Maar nog steeds niet naar de bron van het probleem zoeken natuurlijk.
Zet je je mooie nieuwe kop er op, krijgt die ook zo'n klap, kan je die kop ook meteen weer weggooien.
Dit is niet hoe repareren werkt.
idd dat kan goed zijn eerste keer toen ik da deed zat die ook opeens vast en hoorde ik een geluid en de timimg was zeker toen ni juist had zomaar erin gedaan zonder te kijkenLijkt een verkeerde timing , waardoor de uitlaat klep de zuiger rand heeft geraakt , lijkt bij de kant van de inlaatklep open te staan op de foto.
Dus waarschijnlijk klep krom . Haal hem er eens uit .