Zip of aerox voor daily

MB0492

New Member
Hoi, Ik wil een scooter kopen maar ben niet zeker of een zip of aerox te kopen.
Ik wil de scooter voor dagelijks gebuik en legaal.
Me budget is 1600€ en ben rond 1,75m maar ben wat dikker.

Dus me vraag is welke zou beter voor mij zijn.
 
Advertisement - register to remove this

Ben zelf 1.83 en 85 kilo

Aerox, waarom vraag je af.

IK heb een ZIP euro 5 snor, het rijdt leuk maar geen schijf achter en de wielen zijn irritant klein voor bochtenwerk. De vering is klote.
Wel een verdomd mooie die gewoon af is.

Ik ben weken op zoek geweest naar een H2O of een ac. De prijzen wat ze vragen voor een niet originele H2O is gewoon lachwekkend.
Wat ze vragen voor een afgetrapte/versleutelde zip ac is nog lachwekkender. Ze denken allemaal ze dat op een goudklomp rijden.

Het is dat ik het opgegeven heb en naar Duitsland ben gegaan en daar een niet versleutelde van de 2e eigenaar in een originele staat verkerende Aerox op heb gehaald (2006 seca uitvoering).

Hoe rijdt dat vergeleken met een Zip, bochtenwerk en zit gedeelte is velen malen beter. Dan laten we het niet over de remmen en vering hebben. Dat is gewoon zoals het hoort. Er gaat niets boven een schijf achter en 13 inch wielen. Standaard of een simpele dr70 cilinder is al meer dan vlot zat om ruimschoots mee te kunnen komen in het verkeer.

Dit is trouwens mijn eerste Aerox, aangezien ik altijd fan was van Beta Ark.

Er staat nog een originele h2o in Duitsland ,voor 2 ruggen kon ik die ophalen. Kilometerstand was 400. Enigste nadeel is dat de voorkap half zwart is gespoten MAAR de achterrem is niet opgedraaid!!! Alleen dik 500km rijden. Mischien wat voor jou.

Er staat ook nog een niet versleutelde Aerox over de grens bij Enschede. Binnen jouw budget. Keuring kost 116 euro en dat stelt niets voor bij het RDW.
 
Hoi, Ik wil een scooter kopen maar ben niet zeker of een zip of aerox te kopen.
Ik wil de scooter voor dagelijks gebuik en legaal.
Me budget is 1600€ en ben rond 1,75m maar ben wat dikker.

Dus me vraag is welke zou beter voor mij zijn.
Als we over 2t praten, kies lekker aerox juh. Prima daily. Heb dr zelf ook 1, helemaal std (op kleine dingetjes na). Je kan lekker touren met dat ding. 50cc 2t zip heb je bijna niet meer... (Aerox trouwens ook niet, maar dan maar importeren).
 
Aerox 2t en Zip 2t zijn bijna allen verkracht en kapot gesleuteld. Met wat geduld kun je in NL nog een nette Aerox vinden, maar dat is qua belangstelling ook als vliegen op stront.

Het is aan jou of je daarop wilt wachten en anders een paar honderd km rijden en in DLD een ophalen.
 
Deze wilde ik eerst ophalen. 4900km origineel met 25 en 45 papieren. Dat is toch een nette aerox.

Gisteren de Aerox laten keuren wat je keuren kan noemen en vandaag al kenteken binnen.
 

Attachments

  • b70cc8c0-5082-440a-bb7d-a557c048b7bc.jpeg
    b70cc8c0-5082-440a-bb7d-a557c048b7bc.jpeg
    193.6 KB · Views: 23
Back
Top