Zip knalt en houdt in

Jordie7474

New Member
ik heb een piaggio zip 50cc 4t2v

Heb er laatst en bullet racing uitlaat onder gezet, ging allemaal prima tot dat het ging vriezen buiten. Sindsdien knalt hij onregelmatig en verlies ik vermogen tijdens de knallen

ik heb al verschillende sproeiers geprobeerd, een nieuwe cdi, nieuwe bougie, spruitstuk en carburateur gecheckt.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Sproeier te klein waarschijnlijk. En knallen wijzen vaak naar iets in de ontsteking wat slecht is. Dus kan je bougie zijn of een massa probleem. Die 2 zijn makkelijkst na te kijken
 
Sproeier te klein waarschijnlijk. En knallen wijzen vaak naar iets in de ontsteking wat slecht is. Dus kan je bougie zijn of een massa probleem. Die 2 zijn makkelijkst na te kijken
Heb sproeier 78 tm 82 getest. Ik merk geen verschil tussen de sproeiers. Ik heb ook de standaard uitlaat weer gemonteerd om te kijken of dat het probleem was, de knallen zijn weg (logsich want de standaard uitlaat kan dat niet) maar hij hapert nog steeds. Het komt voornamelijk voor tussen de 20 en 35 km per uur.

Wat bedoel je precies met een massa probleem?
 
hoe zag de bougie eruit kan gwn mengsel zijn. is die ontgrensd? zo niet zou ik sws al kleinere sproeier erin doen. die knallen komt door de onverbrande benzine die in de uitlaat komt. daarom doen mensen soms een grotere sproeier derin zodat ze meer of heftigere knallen krijgen en vlammen
 
Back
Top