Raad het sws aan om een multivar te plaatsen icm de meegeleverde drukveer brandstof verbruik is iets omlaag gegaan trekkracht omhoog en top 5 a 6 km omhoog moet wel zeggen dat het hier om het 2019 model gaat (e4)
Raad het sws aan om een multivar te plaatsen icm de meegeleverde drukveer brandstof verbruik is iets omlaag gegaan trekkracht omhoog en top 5 a 6 km omhoog moet wel zeggen dat het hier om het 2019 model gaat (e4)
Raad het sws aan om een multivar te plaatsen icm de meegeleverde drukveer brandstof verbruik is iets omlaag gegaan trekkracht omhoog en top 5 a 6 km omhoog moet wel zeggen dat het hier om het 2019 model gaat (e4)
Kijk even op youtube bij joey schaar die heeft volgens mij al wel videos over de e5 zip
Weet wel dat de multivar bij de e5 wel gewoon past en werkt alleen weet niet of de resultaten 100% hetzelfde zijn
Kijk even op youtube bij joey schaar die heeft volgens mij al wel videos over de e5 zip
Weet wel dat de multivar bij de e5 wel gewoon past en werkt alleen weet niet of de resultaten 100% hetzelfde zijn
Die restrictie zit er niet om je te pesten.. Maar bij alle injecties hebben een vernauwender luchtfilter doorlaat.. Dat is o.a bij een peugeot kisbee e5 precies hetzelfde.. Om nou te zeggen dat het een prestatie begrenzer is.
Of er moet toevallig een ander verhaal achter zitten:
Ik geloof best dat alle scooters van tegenwoordig schraal moeten worden afgesteld wegens de bekende milieu eisen.
En dat ze dit bij e5 injectie dit beperkt hebben in de software van de ECU.. En omdat die schraler staat afgesteld is er dus ook minder lucht vanaf het luchtfilter nodig.
Al zou je die `begrenzer` verwijderen uit je luchtfilter.. Denk dat je motor dan te arm staat afgesteld en de kans op een vastloper is dan best aanwezig.