Zip iget 2019 houd in bij vol gas vanuit stilstand na het monteren van een turbo kit uitlaat

Luc228181

New Member
Hallo,

Ik heb een turbo kit uitlaat op mijn scooter gemonteerd. Alleen nu als ik vol gas geef met mijn zip iget 2019 geeft hij weinig vermogen en na 3-4 seconden komt ie op gang. Dit gebeurd 9 van de 10 keer wel.
Dus als ik volgas geef gebeurd dit. Maar als ik geleidelijk gas geef niet. Dus heeft iemand tips?

Zo ja, Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Zip iget 4t 2019
Alvast bedankt voor de hulp
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Te weinig benzine.
De tank zit vol dus bedoel je dat hij te weinig benzine krijgt?
Post automatically merged:

Heb je de O2-sensor ook weer opnieuw en goed aangesloten of is er misschien iets gebeurd met de bedrading of connector.
Brand je motormanagementlampje?
Mijn motor management lampje brand niet. En de O2 sensor is van aan zip iget e5 en die heb ik verbonden op een koppel stuk van mijn zip dus dat is gewoon goed gegaan dus lijkt me sterk dat het daar aan licht
 
De tank zit vol dus bedoel je dat hij te weinig benzine krijgt?
Post automatically merged:


Mijn motor management lampje brand niet. En de O2 sensor is van aan zip iget e5 en die heb ik verbonden op een koppel stuk van mijn zip dus dat is gewoon goed gegaan dus lijkt me sterk dat het daar aan licht
misschien daarom? E4 scooter met e5 lambdasonde meter. Ik weet wel dat de aansluiting anders is op de uitlaat. Neem aan dat je dan een adapter hebt?

En heb je een andere ecu erin?
Het kan ook zijn dat het daardoor komt. Te weinig bezine met de standaard ecu.
Met bijvoorbeeld een malossi ecu, wordt er meer benzine geïnjecteerd.
 
Last edited:
Back
Top