Zip h2o onsteking

Teunvdb

New Member
Hoi iedereen,
Ik had een vraag je ivm onsteking en lichten en een over de warmte van de cilinder.
Over mijn Piaggio zip h2o
Dit is de set up
- Motorische Optielijst:
- Malossi RHQ Krukas.
- Malossi MHR 70CC Cilinder
- Malossi MHR Vario
- Malossi Koppling met Malossi deltaclutch
- Polini V Snaar Blauw Malossi Drukveer -
- Zwarte Malossi Trekveren
- Malossi 4.3 Gram Rollen.
- Polini 360 graden draaibaar spruitstuk
- Polini 24PWK
- Malossi E13 PowerFilter
- HPI 2ten Race ontsteking
- Malossi Vertanding Secundair 15/47
- DDL Tuning Race Uitlaat.
hoog toerig 14k. 20 pk

Nu is de verlichting aan gesloten op de accu wat in houd dat de accu zo leeg is. En ik hem steeds moet opladen met een druppel lader.
Nu is mijn vraag kan ik er een andere of zelf weer originele ontsteking op zetten met lichtspoel want ik wil graag weer met licht rijden zonder het steeds op de lader te zetten?
Vraag 2: ik heb het gevoel dat mijn cilinder redelijk snel warm word, ik heb een originele zip sp teller dus er zit een temperatuur meter op met van die groene lichtjes. Nu vind ik die soms onduidelijk en weet ik niet wanneer hij echt te warm wordt of ik me te snel druk maakt. Wat kan deze zip h2o met deze setup kwa warmte aan ?

Mvg
Teun
 
Advertisement - register to remove this

Heb je de HPI 2-Ten goed aangesloten ? want die ontsteking levert stroom , echter niet bizar veel , maar als je de verlichting veranderd in LED , en zet een grote accu er in ben je klaar.
 
Je kan dan je gewone accu die erin zit gebruiken. Alleen word deze accu nu dus bij geladen tijdens rijden. Voor de sterkte moet je ff kijken naar het aantal Ampere per uur, bij de accu staat dan 12v 12ah bijvoorbeeld. Grote accu is hamdig maar ook zwaar en duur dus die keus is aan jou
 
Back
Top