Zip gaat niet uit ook al staat de sleutel contact op uit

Chaos.

New Member
Ik heb laatst een 50cc zip aangeschaft. Hij rijdt heel mooi en ik ben er zeer blij mee. Alleen de afgelopen dagen, begon het raar te doen. Toen ik de motor uit deed en de sleutel eruit haalde ging de motor niet uit. Het begon met kleine periodes van 5 seconden, maar nu wilt hij er echt niet uit tenzij ik hem heel veel keer (20x ofzo) aan en uit doe. Weet iemand hoe ik dit goed kan maken?

Advertisement - register to remove this

Ik heb laatst een 50cc zip aangeschaft.
Eigen schuld!
Welke Zip, 2T, 4T2V, 4T4V, 4T3V offff.....????

• Waarschijnlijk schakelt het contactslot de groene draad niet naar massa als je het contactslot "uit" zet.
  • Of de massa verbinding tussen contactslot en massa is losgeschoten, een breuk in de kabel of slecht contact. (zwarte draad)
  • Of de groene draad tussen cdi en contactslot, losgeschoten, breuk in de kabel of slect contact.

Een 4T2V. Heb hem kunnen goedmaken vanavond, wel een missie. Het was de massa verbinding die los is geschoten. Heb het met een paar tiewraps beter vastgebonden dus hopelijk gebeurt het niet weer. Alleen de beenschild slot systeem is heel lastig weer erop te doen, dus dat heb ik gelaten maar voor de rest is alles weer in orde.

Back