sakech

New Member
Ik heb deze zip nu zon 22500 km gereden, het is een piaggio zip 4t uit 2016 uit mn hoofd(Geen iget). Hij heeft altijd +- 55 kmh gereden. Sinds een maand ongeveer is de topsnelheid gaan verlagen. Nu rijdt hij op topsnelheid nog maar 46 kmh. ik heb sproeier 75 erin zitten, overigens nooit veranderd. Rollen heb ik inmiddels 3 maten geprobeerd, 6.5 6.3 en een combinatie van 6.3 en 5.3. De topsnelheid bij alle rollen was nagenoeg gelijk en bleef dus rond de 46 kmh. Sproeiers zijn doorgeblazen, zijn brandschoon. Luchtfilter is ook gechecked. Weet iemand wat het kan zijn? ben inmiddels 2 dagen aan het sleutelen kan er niet achter komen...

gr Sake
Post automatically merged:

hij trekt nog wel heel goed op, niks aan veranderd hij stopt gewoon ineens bij 46 maar hij trekt niet meer door ofzo
 
Advertisement - register to remove this

Voor degenen met hetzelfde probleem, ik heb een andere snaar gekregen dan ik er origineel in had(standaard onderhoudskit van zandri). Ik heb de oude snaar geprobeerd en hij loopt weer beter. Ik ga nu deze snaar bestellen aangezien de oude slijts is.
 
Ik heb er nu een powerlink 830488 713 18.5.
Dit is dus degene die ik had.
weet je welk merk die snaar in het onderhouds pakket was?
Ik heb er nu een powerlink 830488 713 18.5.
Dit is dus degene die ik had. Degene bij het onderhoudspakket is een endurance 732 18.5 30 hij leek wat langer als degene die ik had
 
Back
Top