Zip achterrem komt niet op spanning

Ptsd

Member
hallo. Mijn zip achterrem komt niet op spanning hij reageert op de hendel maar de band draait verder kan iemand zeggen wat dit is.
Met vriendelijke groeten
 
Advertisement - register to remove this

hallo. Mijn zip achterrem komt niet op spanning hij reageert op de hendel maar de band draait verder kan iemand zeggen wat dit is.
Met vriendelijke groeten
Heb dit ook vaker meegemaakt met zipjes

Zijn vaak deze 2 dingen

Of de voering van de rem versleten.

Of keering lek van de transmissie waardoor die olie lekt in de trommel en hij de voering smeert en dus niet meer remt..
 
Heb dit ook vaker meegemaakt met zipjes

Zijn vaak deze 2 dingen

Of de voering van de rem versleten.

Of keering lek van de transmissie waardoor die olie lekt in de trommel en hij de voering smeert en dus niet meer remt..
Ik heb hem helemaal vast gezet hij remt nu maar als hij op ze standaard staat is me druk ineens weg en remt minder goed
 
Dan zal je kabel of bij je standaard ergens klem zitten of bovenaan bij de remgreep zit er iets verkeerd. Op de foto kun je zien hoe hoort, bij het imbusboutje stopt je buitenkabel en daar draai je hem dus ook mee vast
 

Attachments

  • 16760547233834943980813711157959.jpg
    16760547233834943980813711157959.jpg
    173.8 KB · Views: 30
buitenkabel "doorgezaagd" ?
ooit met gaskabel van hele oude auto gehad, die nogal zwaar belast werd door kickdown-kabel die weer naar de automaat liep: kwam na 180 graden bocht op de carburateur aan, binnenkabel "sneed de bocht af" kwam in de binnenbocht dwars door de buitenkabel heen: had nog maar half gas en geen kickdown meer!
 
Dan zal je kabel of bij je standaard ergens klem zitten of bovenaan bij de remgreep zit er iets verkeerd. Op de foto kun je zien hoe hoort, bij het imbusboutje stopt je buitenkabel en daar draai je hem dus ook mee vast
Dan zal je kabel of bij je standaard ergens klem zitten of bovenaan bij de remgreep zit er iets verkeerd. Op de foto kun je zien hoe hoort, bij het imbusboutje stopt je buitenkabel en daar draai je hem dus ook mee vast
Dat inbusje heb ik niet mijn kabel zit gewoon daar achter in een speciaal gleufje maar ik heb zo een aandoen dingetje niet dat ontbreekt er waar kan ik dit bestellen?
 
Back
Top