Zip 50 injectie 2020 start niet

Rijstepap

Martijn1996
Hallo,
Ik heb na een weekje weer mijn scooter gebruikt, in de ochtend startte ie prima zonder probleem. Helaas paar uurtjes later, start de scooter niet meer . Wanneer ik de contactsleutel draai, gaan alle lampen wel aan, de toeter werkt dan weer niet. De motor management lampje brand weer heel 3sec en gaat weer uit.

Het gaat om een zip 50 iget 4T 2020

ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik had precies hetzelfde probleem gisteren ochtend, dit is waarschijnlijk je accu die door het koude weer slechter begint te werken, ik zou je aanraden om de spanning te checken moet volgens mij minstens 12,3v zijn en als die daaronder zit hem aan de druppellader te leggen en als dit niet werkt helemaal vervangen!
 
Ik had precies hetzelfde probleem gisteren ochtend, dit is waarschijnlijk je accu die door het koude weer slechter begint te werken, ik zou je aanraden om de spanning te checken moet volgens mij minstens 12,3v zijn en als die daaronder zit hem aan de druppellader te leggen en als dit niet werkt helemaal vervangen!
Ik zal er naar kijken , wordt er schijt ziek van dankjewel
 
Ik had dit ook, was een zekering gesnapt.

check eens bij je opbergvak achter die klepjes. Hier is waarschijnlijk de 7.5A zekering geknapt.

Ik ben dus blijkbaar niet de enige waar de zekeringen zomaar kapot gaan (het was bij mij ook dat de startkabel tegen het stuur aan schuurde waardoor deze kortsluiting gaf)

je remlichten werken dan volgens mij ook niet?
 
Halllloooooooo..........???
GARANTIE...!!!
Weet echt niemand meer wat dit betekend?
Het gaat om een zip 50 iget 4T 2020
Dus nog vol in de garantie!
terugbrengen en onder garantie laten repareren
Jij begrijpt het!
------------------------------------
@Rijstepap

Onderstaande heb ik al eerder op een ander topic gepost.
Is ook hier van toepassing.

"On topic: sorry, maar daar kan ik je niet bij helpen.
Off topic: je bent de zoveelste die met een zeer jonge scooter, welke binnen de garantie valt, gaat lopen klooien.
Je koopt een scooter van € 1000,- of meer.
Interesseert het je niet dat de garantie vervalt ?
Kan, geen probleem maar ik vind dat ongelooflijk..."
 
Back
Top