This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Zip 4t3v dashboard verlichting

figet

New Member
Mijn dashboard verlichting van mijn zip 4t iget doet het niet meer/doet het voor een paar seconden als hij net aan staat. Nou heb ik al geprobeerd de lampjes te vervangen, maar dat was het probleem niet. Wat zou het dan wel kunnen zijn?

Doet je achterlicht het nog wel , als het dashboard uitvalt ? Op de meeste schema's van piaggio , (heb geen schema van een iget) , is de geel/zwarte , de draad bij het dashboard voor de verl ervan , en die loopt ook naar het achterlicht , en side licht voorkant .
Je zou kunnen meten of hier nog spanning op staat , als de verl uitvalt . De zwarte is voor de massa , maar deze verbind alle lampjes , die het dan ook niet zouden doen . Blijft op de geel/zwarte spanning staan , en de lampjes branden niet , kan je een onderbreking hebben in de printplaat , die je dan door zou moeten meten .

Attachments

• zip_fly_lx_liberty_4t_eldiagram.jpg
    258.2 KB · Views: 3
Mijn achterlicht doet het wel en de lampen voor knipperlicht en benzine enzovoort doen het ook maar het is echt alleen van de kilometerteller

Als erv spanning op de geel/zwarte draad blijft staan , bij je dashboard , zou er een breuk in de printplaat kunnen zitten . Je zal dus moeten meten .